Franco_Baresi Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Söker efter dekal att sätta på min bil. Var hittar jag brett utbud... har googlat men inte hittat nåt vettigt. Önskar även förslag på text. Vill ha en text som får alla att tänka; "vilken jävla tönt" men absolut inte så uppenbart att man misstänker att det är ironiskt. Citera
albin Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Googlade på bumber stickers och hittade bla den här Finns säkert ännu fånigare Citera
Bodinarn Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 haha fan vad klockrent. Ska försöka tänka ut något bra.. Citera
eurythmech Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Kanske en variant på Heisenbergskämtet. "Håller du jämna steg med mig har du ingen aning om var du är", fast...det stämmer ju inte. Och så fattar ingen ens vad man syftar på. Hmmm. Glöm den. Av nån anledning så gillar jag "Man kan stava 'emalj' utan 'shemale'" för att den är så poänglös. Jag fattar inte varför jag ens skriver. Citera
eurythmech Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Den här var ju lite skoj Mmmm, om "lite" < epsilon och skalan inte är definerad för värden < 0 Citera
The Grand Bark Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Omaha is not a beach, it's a bitch. Citera
Skadast Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Den här registreringsskylten var ju rätt rolig. Gör en sticker av den och sätt den längst upp på vindrutan, eller nåt. Citera
Jeg123 Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 http://www.prankplace.com/bumper.htm Citera
Chris_ Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Söker efter dekal att sätta på min bil. Var hittar jag brett utbud... har googlat men inte hittat nåt vettigt. Önskar även förslag på text. Vill ha en text som får alla att tänka; "vilken jävla tönt" men absolut inte så uppenbart att man misstänker att det är ironiskt. Om du inte hittat något än så kan du pm'a mig, det skall nog vara lösbart. Citera
Franco_Baresi Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Inte hittat nåt som känns 100 än.. den där Omaha is not a beach tyckte jag var kul Citera
Recommended Posts