gdaily Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 I kväll har vi en psykolog i TV-studion, känd från forumet och Pokermiljonen. "Psykologas" Discuss! Citera
psykologen Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Frågade ni om han identifierar sig med en häst? Citera
eurythmech Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Det klart mest flytande gästsamtalet hittills. Men...jag ser ingen "nästa"-knapp i spelaren. Citera
int0x Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Found it! http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=481&cat=20 http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?episode=482&cat=20 Citera
2baked2win Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Men tjena vilken chock att boken klassades som en nybörjar-bok... ..det är ju inte alls så att alla pokerböcker som är skrivna av svenskar är nybörjar-böcker:rolleyes: När jag började läsa den hoppades jag förgäves på att det äntligen skulle vara en avancerad svensk-skriven bok. "Hurtig med sin IQ kan säkert komma nya innovativa idéer för att ge en ny dimension till spelet", tänkte jag i min enfaldighet. Som Ola säger: så är inte marknaden intresserade av fler nybörjar-böcker. Så vad fan är problemet, har vi för dåliga pokerförfattare eller är det förlagen som istället borde ägna sig åt att ge ut barnböcker. Citera
eurythmech Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Kan någon direktlänka till del två? Citera
2baked2win Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Kan någon direktlänka till del två? vad är problemet, det ju bara gå in på förstasidan http://www.svenskafans.com/fantv/ och scrolla ner till poker-programmen.. Citera
eurythmech Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 vad är problemet, det ju bara gå in på förstasidan http://www.svenskafans.com/fantv/ och scrolla ner till poker-programmen.. Tja, huvudproblemet var nog att jag inte visste att man kunde göra så Citera
2baked2win Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Tja, huvudproblemet var nog att jag inte visste att man kunde göra så keep it simple, det är min filosofi:-) Citera
Everhill Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Väldigt intressant tilt-diskussion med Tomas Lindgren! Han skulle nog kunna starta en egen klinik inom pokerterapi. Citera
Poque Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Bra program, intressant intervju mycket som man kan tänka på om sitt eget spelande där. Tycker också backman spelade handen helt ok. bra frågor ni lyfte fram i detta program också helt klart intressant med när man ska stjäla och även diskussionen. Citera
gaffeln Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 riktigt bra avsnitt! Mycket intressant Citera
gregcadillac Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Varför stängs del 2 ner efter ungefär 8 minuter? Citera
coswe Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Wow, första gästen som ville och verkligen hade något att berätta. Så det är helt klart den bästa och mest intressanta intervjun ni haft. Citera
2baked2win Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Wow, första gästen som ville och verkligen hade något att berätta. Så det är helt klart den bästa och mest intressanta intervjun ni haft. håller med,fast westerlund var bra oxå Citera
psykologen Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Klart intressantaste programet hittils. Som natt och dag jämfört med Helmmut. Kul att Ola inte var så politiskt korrekt och tog min frågeställning från genustråden. Citera
thefievel Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 skönt att ni tar med en kille som bjuder på sig själv, inte är helt stel. Programmet flöt på bra och man var intresserad under hela programmets gång. Citera
Cmart Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Mycket bra program. Lärde mig mycket av intervjun. Citera
Sync Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Mycket bra program! Briljant idé av den som kom på att ha Psykologen med i programmet! Citera
Mogge13 Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Instämmer med alla andra. Helt klart de bästa programmet Riktigt intressant, och Göran & Ola blir bara bättre för varje program Citera
gdaily Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Postad 29 April , 2007 Mycket bra program!Briljant idé av den som kom på att ha Psykologen med i programmet! Tack för alla vänliga ord. Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran att kläckt just denna idé Citera
Recommended Posts