ordens15 Postad 23 April , 2005 Rapport Share Postad 23 April , 2005 Kommer prima att stödjas i framtiden och isåfall när? /P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Ja, Prima kommer att stöjas. Detta är något vi jobbar på, kan ej dock utlova något datum än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Två funktioner jag efterlyser: * Importering av all handhistory i undermappar till en mapp * Importering var X minut av den mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Skulle gärna få igång lite av en diskussion kring hur ni vill att PokerOffice skall fungera på Prima. Det som rör till det lite är alla storleksformat som finns, hur många spelar exempelvis med mini-view? Overlayen är ju att utesluta vad gäller mini-view och gissningsvis blir det svårt att stödja mini-view över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Hej, jag har lite problem med att använda livetrackern i PO. Please select a player first står det när jag ska kolla in nån av flikarna. Hur väljer man spelare, känner inte programmet av vem på bordet man är? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sooraw Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Är det någon som känner för att dela med sig av sina player icons rules? Eller finns det någon guide till pokeroffice som det finns till pokertracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 jag tycker iconerna är jättepraktiska... men skulle gärna vilja ha dem större. eller varför inte skalbara? eller är jag för bortskämd med osx som skalar alla iconer hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Hej, jag har lite problem med att använda livetrackern i PO. Please select a player first står det när jag ska kolla in nån av flikarna. Hur väljer man spelare, känner inte programmet av vem på bordet man är?mvh Klicka på den spelare du vill ha info om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 Går det på något sätt få att "profit / hand"-grafen visar mer händer än antalet pixlar på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 April , 2005 Rapport Share Postad 24 April , 2005 jag skulle vilja ha valet att visa ens egen statistik på bordet i overlayen för de specifika bordet. så man vet hur de andra tror man spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 Går det att ta bort händer ur databasen? För PO fick för sig att lägga in en hand tre gånger. Tyvärr var det en ganska stor pot oxå så mina siffror är ganska missvisande just nu... Jag tror anledningen till att det pajja var att en var allin och jag och en annan skapa en sidopot. Tyvärr hade han som var allin och den jag skapa sidopott med samma hand och den var bättre än min. Så dom två splitta upp potten. PO tyckte tydligen inte om när den splittades så mycket så den skrev att jag torska 3 sånna potter. ); Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 Hmm.. konstigt, PO skall inte ha några problem med sidopotter. Vilken sajt spelade du på? Skulle vara mycket intressant att få analysera denna hand history. Kan du PM:a denna till mig, eller skicka till support@pokeroffice.com (Dvs den du har sparad på hårddisk i ditt Hand History bibliotek). Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 Så, medans du tittar på handen jag skicka så undrar jag om det finns något sätt att "laga" databasen på genom att ta bort dom felaktiga händerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 Har du sett mitt PM? Förstod inte riktigt vad som var fel, prövade att importera handen och PO räknade ut profit korrekt. Imorterades flera instanser av samma gameid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 Fredrik, Ibland har jag på Po på party. När jag vill stänga av Po- gör det ibland. Så stängs hela party klienten ner och jag måste logga in igen. Any clues? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 så, nu har jag myqsl på datorn också. gick på under minuten att installera. lite mer responsivt verkar det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gertlind Postad 25 April , 2005 Rapport Share Postad 25 April , 2005 Hmm.. konstigt, PO skall inte ha några problem med sidopotter. Vilken sajt spelade du på? Skulle vara mycket intressant att få analysera denna hand history. Kan du PM:a denna till mig, eller skicka till support@pokeroffice.com (Dvs den du har sparad på hårddisk i ditt Hand History bibliotek). Tack! Hand history,var hittar jag den bibblan? Inte under c:\programfiles\poker office\, ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Skulle gärna få igång lite av en diskussion kring hur ni vill att PokerOffice skall fungera på Prima. Kom igen nu Prima spelare,shoot! Så att vi snabbare får PO kompatibelt med b2b (Spelar själv på expekt men har bara trackat bord på multi pga low on cash och inte riktigt "kommit" in i PO) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Skulle gärna få igång lite av en diskussion kring hur ni vill att PokerOffice skall fungera på Prima. Kom igen nu Prima spelare,shoot! Så att vi snabbare får PO kompatibelt med b2b (Spelar själv på expekt men har bara trackat bord på multi pga low on cash och inte riktigt "kommit" in i PO) Rent spontant, skit i att stödja "Table Overlay" på miniview och välj bara normal och large size. Jag spelar själv 4 st bord på MP med overlay och du får ganska bra koll då, trots att du inte ser alla bord samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Rent spontant, skit i att stödja "Table Overlay" på miniview och välj bara normal och large size. Jag spelar själv 4 st bord på MP med overlay och du får ganska bra koll då, trots att du inte ser alla bord samtidigt. Ja, det är så vi tänker lite grann. Kommer sannolikt att erbjuda trackermöjlighet även för miniview men det blir nog för struligt med overlay för denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Jag spelar 3 bord i miniview samtidigt (skönt att man ser allt+kan ha ett ytterligare fönster, t.ex. film eller ICQ rullande...) Hursomhelst, i miniview skulle ni kunna ha en liten ruta på varje spelare som man för musen över för att få reda på info som löpande uppdateras... (skall själv köpa PT eller PO snart, men troligen PT eftersom jag spelar mest på prima...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 jag har noterat en gråaktig bild som hänger kvar på skärmen när PO är igång... är PO-ikonen och så står det PokerOffice, typ som det som står överst i fönstret fast på fel plats och grått. väldigt grått... har en skärmdump det. vill ni ha den? isåfall vart skickar jag den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 Ja gärna, skicka till support@pokeroffice.com. Har det hänt flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 jag har noterat en gråaktig bild som hänger kvar på skärmen när PO är igång... är PO-ikonen och så står det PokerOffice, typ som det som står överst i fönstret fast på fel plats och grått. väldigt grått... har en skärmdump det. vill ni ha den? isåfall vart skickar jag den? Vet inte om det är samma problem men rutan "Processing" som dyker upp när man trycker knappen update om man har livetrackers igång "hänger kvar" när man har haft PO igång ett tag. Har hänt mig 2 ggr idag, kör med 4 bord på PartyPoker. Har inte hänt förut och jag måste starta om PO för att det ska försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 26 April , 2005 Rapport Share Postad 26 April , 2005 jag har noterat en gråaktig bild som hänger kvar på skärmen när PO är igång... är PO-ikonen och så står det PokerOffice, typ som det som står överst i fönstret fast på fel plats och grått. väldigt grått... har en skärmdump det. vill ni ha den? isåfall vart skickar jag den? Vet inte om det är samma problem men rutan "Processing" som dyker upp när man trycker knappen update om man har livetrackers igång "hänger kvar" när man har haft PO igång ett tag. Har hänt mig 2 ggr idag, kör med 4 bord på PartyPoker. Har inte hänt förut och jag måste starta om PO för att det ska försvinna. Har samma "problem". Egentligen inget allvarligt verkar det som eftersom man fortfarande kan använda PO som vanligt men den är lagom störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts