Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Office!

lundis

Recommended Posts

• Svars 996
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle gärna få igång lite av en diskussion kring hur ni vill att PokerOffice skall fungera på Prima. Det som rör till det lite är alla storleksformat som finns, hur många spelar exempelvis med mini-view? Overlayen är ju att utesluta vad gäller mini-view och gissningsvis blir det svårt att stödja mini-view över huvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att ta bort händer ur databasen? För PO fick för sig att lägga in en hand tre gånger. Tyvärr var det en ganska stor pot oxå så mina siffror är ganska missvisande just nu... :(

Jag tror anledningen till att det pajja var att en var allin och jag och en annan skapa en sidopot. Tyvärr hade han som var allin och den jag skapa sidopott med samma hand och den var bättre än min. Så dom två splitta upp potten. PO tyckte tydligen inte om när den splittades så mycket så den skrev att jag torska 3 sånna potter. );

Länk till kommentar

Hmm.. konstigt, PO skall inte ha några problem med sidopotter. Vilken sajt spelade du på? Skulle vara mycket intressant att få analysera denna hand history. Kan du PM:a denna till mig, eller skicka till support@pokeroffice.com (Dvs den du har sparad på hårddisk i ditt Hand History bibliotek). Tack!

Hand history,var hittar jag den bibblan? Inte under c:\programfiles\poker office\, ?

Länk till kommentar

Skulle gärna få igång lite av en diskussion kring hur ni vill att PokerOffice skall fungera på Prima.

Kom igen nu Prima spelare,shoot!

Så att vi snabbare får PO kompatibelt med b2b ;)

(Spelar själv på expekt men har bara trackat bord på multi pga low on cash ;) och inte riktigt "kommit" in i PO)

Länk till kommentar

Skulle gärna få igång lite av en diskussion kring hur ni vill att PokerOffice skall fungera på Prima.

Kom igen nu Prima spelare,shoot!

Så att vi snabbare får PO kompatibelt med b2b ;)

(Spelar själv på expekt men har bara trackat bord på multi pga low on cash ;) och inte riktigt "kommit" in i PO)

Rent spontant, skit i att stödja "Table Overlay" på miniview och välj bara normal och large size. Jag spelar själv 4 st bord på MP med overlay och du får ganska bra koll då, trots att du inte ser alla bord samtidigt.

Länk till kommentar

Rent spontant, skit i att stödja "Table Overlay" på miniview och välj bara normal och large size. Jag spelar själv 4 st bord på MP med overlay och du får ganska bra koll då, trots att du inte ser alla bord samtidigt.

Ja, det är så vi tänker lite grann. Kommer sannolikt att erbjuda trackermöjlighet även för miniview men det blir nog för struligt med overlay för denna.

Länk till kommentar

Jag spelar 3 bord i miniview samtidigt (skönt att man ser allt+kan ha ett ytterligare fönster, t.ex. film eller ICQ rullande...) Hursomhelst, i miniview skulle ni kunna ha en liten ruta på varje spelare som man för musen över för att få reda på info som löpande uppdateras...

(skall själv köpa PT eller PO snart, men troligen PT eftersom jag spelar mest på prima...)

Länk till kommentar

jag har noterat en gråaktig bild som hänger kvar på skärmen när PO är igång... är PO-ikonen och så står det PokerOffice, typ som det som står överst i fönstret fast på fel plats och grått. väldigt grått... har en skärmdump det. vill ni ha den? isåfall vart skickar jag den?

Länk till kommentar

jag har noterat en gråaktig bild som hänger kvar på skärmen när PO är igång... är PO-ikonen och så står det PokerOffice, typ som det som står överst i fönstret fast på fel plats och grått. väldigt grått... har en skärmdump det. vill ni ha den? isåfall vart skickar jag den?

Vet inte om det är samma problem men rutan "Processing" som dyker upp när man trycker knappen update om man har livetrackers igång "hänger kvar" när man har haft PO igång ett tag. Har hänt mig 2 ggr idag, kör med 4 bord på PartyPoker. Har inte hänt förut och jag måste starta om PO för att det ska försvinna.

Länk till kommentar

Vet inte om det är samma problem men rutan "Processing" som dyker upp när man trycker knappen update om man har livetrackers igång "hänger kvar" när man har haft PO igång ett tag. Har hänt mig 2 ggr idag, kör med 4 bord på PartyPoker. Har inte hänt förut och jag måste starta om PO för att det ska försvinna.

Har samma "problem". Egentligen inget allvarligt verkar det som eftersom man fortfarande kan använda PO som vanligt men den är lagom störande. ;)

Länk till kommentar