Olyckan_77 Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Har nyligen hittat denna funktion i sharkscope, och den ger ett smått förvånande resultat: Jag plussar väl hyfsat, men ligger back på torsdagar! Antagligen endast varians, men iom att jag hunnit med >750 st under denna veckodag så börjar man ju undra om det beror på något annat. Kanske man själv är ofokuserad denna dag, eller är det möjligen så att alla fiskar hittar på något annat då (eller hajarna kanske som tittar på tv alla andra dagar) . Hur ser det ut för er? Citera
eurythmech Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Tja...vet inte vad jag ska dra för slutsatser av det här... Citera
Blaabar Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 haha jag monsterplussar på torsdagar. resten av dagarna är miniplus/miniminus. Blaabar på stars Citera
PeO Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Back på torsdagar här med! Råplussar på tisdagar och onsdagar. Citera
thefman Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Tja...vet inte vad jag ska dra för slutsatser av det här... Kanske dags o lira $1k sittisar på lördagar? =D $1-2 på tor-fre... Citera
hajen Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 det är bara skrock.... beviset är här. Torsdag e nöten Lördag e spritdag.... Skulle väl iofs kunna lägga bilden upp&ner, som andra gjort... lolololololololololol Citera
Joey Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Antagligen slår de på fiskriggen på torsdagar, alla måste ju få ha roligt nån gång. Skämt åsido, att ni verkar plussa så bra på lördagar beror antagligen på att många spelar på fyllan då. Saknar den här funktionen i Tourney Manager, eller har jag bara missat den? Citera
eurythmech Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Antagligen slår de på fiskriggen på torsdagar, alla måste ju få ha roligt nån gång. Skämt åsido, att ni verkar plussa så bra på lördagar beror antagligen på att många spelar på fyllan då. Saknar den här funktionen i Tourney Manager, eller har jag bara missat den? Nej, jag tänkte klaga på OP först eftersom det här finns i TM. Sen insåg jag att det inte alls finns i TM, men att jag önskat mig funktionen flera gånger. Citera
hajen Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Antagligen slår de på fiskriggen på torsdagar, alla måste ju få ha roligt nån gång. Skämt åsido, att ni verkar plussa så bra på lördagar beror antagligen på att många spelar på fyllan då. Saknar den här funktionen i Tourney Manager, eller har jag bara missat den? nä det verkar inte finnas något dags filter Citera
DronkaN Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 har 70 % ROI på ena grafen på lördag och 45 % på andra .P Citera
CarlLee Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Me likes lördagar och söndagar. Resten är lök. Citera
eurythmech Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 har 70 % ROI på ena grafen på lördag och 45 % på andra .P Vilka grafer? Citera
emilio_15 Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 $3k+ på fredagar och breakeven på torsdagar Citera
mostrom Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Jag har fredagar som förlustdag. Troligtvis för att min badmintonträning på fredagar brukar tömma kraftförråden. Nick: But why (ongame nätverket) Citera
mostrom Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Torsdagar suger på OnGame: Vad har du för nick Kraclob? Ser ut som vi spelar på ungefär samma nivå. Citera
Recommended Posts