Alow Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Hejsan hoppsan alla pokerfreaks Då var det dags för mig o starta en poker dagbok. Mitt namn är Joakim, bor i Umeå och studerar Systemteknik. Älskar allt som har med sport och poker att göra Eller kasnke inte poker, sport får räcka . Har lirat poker i drygt 2år, halvseriöst. Men tänkte nu få en nystart och börja om på allvar. Har tänkt mig nl20, fl100-fl200 på någon fin site. Nog om det, här kommer kraven, mål: Krav BR: -3000xbb för nl20 -600xbb fl100 Mål (Maj), tar en månad i taget: -Bli stabil på nl20 och fl100. -En rulle på minst 1800$. -Minska på tiltet. Det är ungefär de krav och mål jag har just nu, men det lär komma fler tro mig. Jag sätter iallafall igång pokerlirandet först början på maj. Rullen jag kommer att börja med är: 1000$. Rulle start (24/4): 1000$ Låt denna dagbok rulla igång. Och hoppas på många analyser/kritik på mina händer, kommer posta rätt så många händer. Vi hörs! Kom gärna med tips på en bra site för mina nivåer, och som även har fina freerolls "vanliga tuneringar" ? Citera
eurythmech Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Hej, vad menar du med FL100 och FL200? Citera
kausti Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Kom gärna med tips på en bra site för mina nivåer, och som även har fina freerolls "vanliga tuneringar" ? Hur mkt spelar du per månad? Hur många bord samtidigt? Potraiser har en fin multireloadbonus på 200 euro för 1850 vip-poäng. Den tar dock ca. 15000 händer att spela av på NL20... För mig iaf Citera
Alow Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Postad 27 April , 2007 Ja man kasnke intee skriver så i fl sammanhang, menar fl 1/2 eller fl 0,5/1. Berätta mer om erbjudandet? Får man 200€ efter varje 1850vip man lirat in eller gäller det bara en gång? Snart så sätter jag igång liret, och måste ha bestämt mig för en site Vi hörs Citera
Alow Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Postad 27 April , 2007 Såg nu att det var en reload bonus. Man kanske få ta potraiser sign up bonus, och sedan deras reload om man hinner det. Hur länge gäller bonusen kausti? Citera
Alow Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Det blev tillslut potraiser. Dock blir det ingen seriös satsning nu, utan jag slänger bara in 90€ och skottar Alltså blir det en rejäl skottardagbok till att börja med. Det seriösa rulle byggandet kommer senare. BR start: 90€ There we go! Citera
kausti Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Såg nu att det var en reload bonus. Man kanske få ta potraiser sign up bonus, och sedan deras reload om man hinner det. Hur länge gäller bonusen kausti? Den gäller väl tillsvidare. Jag har reloadat typ 5 ggr nu tror jag. Vet dock inget datum. Tur att man e snabb med svaren iaf Citera
Recommended Posts