CarlLee Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Önskar tips på musik som hjälper till att hålla uppe fokus och koncentration? Citera
Albert Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Ja inte fan vet jag men förslagsvis Enya eller köp en skiva av de där indianerna som åker runt och spelar panflöjt. Citera
Appel Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 jag brukar blanda Depech med Billy Idol när jag sitter i turneringar. Men det är för att det är musik som jag kan utan och innan. Det tror jag på, att spela musik man inte behöver tänka på. Så införskaffa dig mer musik i den genren du gillar! Citera
eurythmech Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Högst individuellt så klart. Men välj inte Misfits, det är FÖR bra. Man kan inte sluta tänka på musiken. Det är antagligen bra med något som har hyfsat enformiga melodier och ljudnivåer, så att man slipper reflektera över att man lyssnar på musik. För en person kanske det funkar med Dylan, för en annan med Sigur Rós. Citera
devalanteriel Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Jag föreslår något virtuellt med tempo, som inte kräver aktiv lyssning. Enklare psytrance eller barockmusik t.ex. Citera
tetris Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Chillout och Lounge kanalerna på http://www.di.fm/ passa enligt mig perfekt till poker. Citera
Goatse Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Barockmusik funkar riktigt bra för mig. Citera
kraclob Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Du kan kan lyssna på Jem, Ternheim, Elin Sigvardsson och annat soft men om du verkligen vill krossa på borden så kör du igång The Crow soundtracket på högsta volym. Citera
Myssion Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Jag gillar att lyssna på Mike Oldfield när jag spelar, särskilt då de mer harmoniska albumen, t.ex. Light & Shade, Guitars, Songs of Distant Earth, Tr3s Lunas mfl. Enya funkar också, eller Loreena McKennitt, Sissel, Sarah Brightman, Hayley Westenra mfl. Ja inte fan vet jag men förslagsvis Enya eller köp en skiva av de där indianerna som åker runt och spelar panflöjt. Panflöjt däremot går bort. Här är ett enkelt schema: Citera
KungKroon Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Jag är en inbiten hårdrockare och när jag lirar turneringar så har jag funnit att jag behöver vara en aning mer aggresiv. Då lyssnar jag på Children of Bodom, Ozzy, Rhapsody och Helloween!!! När jag lirar CG däremot så behöver jag hålla i tyglarna en aning. Då lyssnar jag (hör och häpna) på Mozart. Funkar perfekt Citera
gaffeln Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Infected mushroom, köp "Im the supervisor" på DC och avnjut dina vinster i takt till israelisk psykadelisk trance Citera
Recommended Posts