tordi Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Hehe vi är duktiga som tar tag i de nångång Jag som knappt har tid till nångting, lol. Slänt i första tvätten, men till min frustation har jag inget sköljmedel, får hoppas de blir hyffsat ändå. Gick inte och lade mig förren lite efter 4 igår, känns lagom segt att gå till tandläkaren vid 13, lagom till att man är klar med tvätten.. +ade lite till igår så dagsresultatet blev $500 10k månaden är i hamn med rakeback o bonusar så nu jagar vi 15 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Ahhhhhhh nu har jag hängt upp den sista tvätten. Känns riktigt skönt att snart vara klar. Blev 6 tvättar totalt varav en bestod av 27 par kalsonger. Rätt sick BLir lir senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 Idag mår man sådär... jävlar vad de dracks igår. Fräste in 3 helrör med dum som man är. Idag däremot blir de en del lir när knoppen vaknat till liv igen =) Ska kvala till avalance idag, vore fett o klonka. Månaden ser riktigt bra ut nu! 11800 upp på spelet. Sen kommer de lite bananer och bonusar så kommer de bli riktigt grönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 alltså looolers torskar halva stacken med AQ mot KQ all in pre turn K så seeeegt nu har ja halva avg dags o klonka upp sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 25 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2007 ridå... big hittade AQ när jag degade med A10... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Blev lite 5/10 o ett bords 10/20 lir igår med en kompis. Plussade runt 2600 efter en halvknackig inledning. Alltså 1300 till mig. Dagen slutade 980 upp eller nåt. Alltså känns ju som vi är slagna här? Han måste ju typ ha 57? Kan vara 66 men 57 känns det mest som. Andra handen.... - DonAlfonso sitting in seat 1 with $1149.50 - Wrenly sitting in seat 2 with $182.00 - pa2veine sitting in seat 3 with $393.79 - NastySurpriz sitting in seat 4 with $939.00 - FishOnTiltt sitting in seat 5 with $1142.63 - salmonoysta sitting in seat 6 with $1308.00 [Dealer] - MrLorT sitting in seat 7 with $985.00 - jjflush sitting in seat 8 with $1223.64 - Roberi sitting in seat 9 with $1032.00 - ToPkcaJ sitting in seat 10 with $90.00 MrLorT posted the small blind - $5.00 jjflush posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to MrLorT: , Roberi folded ToPkcaJ folded DonAlfonso called - $10.00 Wrenly folded pa2veine folded NastySurpriz folded FishOnTiltt folded salmonoysta folded MrLorT called - $10.00 jjflush checked ** Dealing the flop: , , MrLorT bet - $30.00 jjflush called - $30.00 DonAlfonso folded ** Dealing the turn: MrLorT bet - $90.00 jjflush called - $90.00 ** Dealing the river: MrLorT bet - $200.00 jjflush went all-in - $1103.64 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Känns som att vi aldrig kan syna sista handen under de omständigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 tycker inte jag heller... men visst bettar vi väl ut, gentemot att checksyna river? Var inne på att checksyna, men tycker nog de är bättre att betta ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2007 Inte uppdaterat på ett tag. Spelet gick riktigt bra till jag hade en back på 4285 dollar i förrgår. Segt som fan annars hade de nästan blivit rekordmånad. Var uppe och nosade på 5/10 på en sidosajt jag spelade på. Gick skapligt några dagar men sen kom backet. Hade en del oflyt men men. Månaden slutar iallafall 10985 +750 i bonus totalt: 11735 Samt att jag väntar på riktigt mycket bananer, får se hur mycket de blir tillslut. Allt som allt kan jag inte annat än att vara riktigt nöjd med månaden. Dock spelat riktigt mycket. Mål för September är 15k med bananer och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuitedPair Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 WP fish-tordi. Sugen på lite 1/2 svenska kronor? Vi har maxinköp 15 kronor. Känns för mkt i plånboken annars. Ikväll hos Glade. MVH /JimmybOOOOY + GladyBOOOOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts