Colderose Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Kolla cardplayer.comOsäker, men kanske därifrån. WPT Enterprises, som äger World Poker Tour, släpper nog inte in någon utomstående. Vi får nog hålla oss till god med textrapporteringen. Citera
Colderose Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Phil Hellmuth klagade på strukturen på det kommande finalbordet för Lyle Berman (tror jag han heter, en av bosso kolosso på WPT). Hellmuth tyckte att EPT:s struktur var bättre och att WPT borde ha någon liknande. Roland de Wolfe som också var närvarande höll med. Berman bad herrarna vidarebefordra honom EPT:s finalbordsstruktur, så nu får vi se om han har hörsammat uppmaningen från de två gentlemännen. Tror knappast det, men kanske till nästa år? Citera
Bodinarn Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Någon som har koll på positionerna i sista handen där Wahlroos åkte? Citera
cryo Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Någon som har koll på positionerna i sista handen där Wahlroos åkte? Har bara förtäckt den lite, då det är bättre att diskutera den utan att veta att det är Wahlroos hand, men blids och M stämmer. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=647854&posted=1#post647854 Citera
superlirarn Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Måste bara säga att jag är otroligt imponerad av Juan Carlos Mortensen. Att vinna en "vanlig" WPT-titel (Doyle Brunson North American Poker Championship) 2004, WSOP main event 2001 och nu WPT slutspelet är nog ett rekord som jag tror ingen kommer att knäcka på måååånga år. Det ska också sägas att han kom till två finalbord i 2006 års WSOP (han slog sammanlagt ca 4000 spelare på vägen) och har ett till bracelet från 2001. Solklart en av världens bästa spelare genom tiderna. Stort grattis!!! Citera
Colderose Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Mycket starkt av Carlos Mortensen! Gratulaciones, eller vad det nu kan heta... Citera
Recommended Posts