jontebt Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Vem är Richard Bexell, proffset som ska lira i Pokermillen ikväll? Meriter? Nivå på CG? Citera
Zamora25 Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Träffade Rickard på cypern, att säga att han är proffs kanske inte är helt riktigt då han blev inbjuden i proffsturneringen som unibet hade online där topp 6 blev "proffs" i pokermiljonen. Vissa som blev bjudna där var spelare som rejka mycket. Men han spelar 5/10 NL vad jag hörde han sa i alla fall Men trevlig kille i alla fall! Citera
gdaily Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Träffade Rickard på cypern, att säga att han är proffs kanske inte är helt riktigt då han blev inbjuden i proffsturneringen som unibet hade online där topp 6 blev "proffs" i pokermiljonen. Vissa som blev bjudna där var spelare som rejka mycket. Men han spelar 5/10 NL vad jag hörde han sa i alla fall Men trevlig kille i alla fall! Vilket troligen innebär att han är mer proffs än 90% av alla "wannabe-proffs som klonkat en turre" Citera
Zamora25 Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Jeppz, Men han pluggar etc, var mest det jag tänkte på Citera
killerwolf Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 plugga och poker = the shit. synd bara att jag inte pallar av att studera, hoppar sista 5poängarn...e så jävla less. att pokern går riktigt jävla hora har säkert med saken o göra Citera
jaroiten Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Vunnit 2 000 dollar Tidigare har Bexell inga större meriter. Största enskilda vinster är 2 000 dollar – som han vann tillsammans med en kompis. – Jag spelar mest cash game, men har inte vunnit några större summor. Det brukar bli en till två timmar om dagen, ibland mer. Inför finalen tänker han ändra taktiken. – Jag ska nog försöka spela något tajtare i början, lite mer försiktigt. Jag är inte helt nöjd med allt jag gjorde och det finns en nivå till i mitt spel. http://aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,1055677,00.html Citera
Recommended Posts