omalley Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Råkade vinna 5000skr genom att höra två speciella låtar efter varandra på Mix Megapol och bli tionde samtalet in. Fick sen höra att pengarna skulle betalas ut i samband med deras löneutbetalningar och skatt skulle dras? Någon som vet om detta kan vara rätt? /O Citera
Colderose Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Råkade vinna 5000skr genom att höra två speciella låtar efter varandra på Mix Megapol och bli tionde samtalet in.Fick sen höra att pengarna skulle betalas ut i samband med deras löneutbetalningar och skatt skulle dras? Någon som vet om detta kan vara rätt? /O Det är helt korrekt. Dessutom ska Mix Megapol betala sociala avgifter för dig på drygt 30%. Citera
omalley Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 Det är helt korrekt. Dessutom ska Mix Megapol betala sociala avgifter för dig på drygt 30%. Så då kan man skriva anställd av Mix Megapol på visitkortet då? Skämt åsido, trodde det skulle klassas som lotterivinst och va skattefritt. Vad är anledningen till att dom gör på det sättet? /O Citera
Colderose Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Så då kan man skriva anställd av Mix Megapol på visitkortet då? Skämt åsido, trodde det skulle klassas som lotterivinst och va skattefritt. Vad är anledningen till att dom gör på det sättet? /O Japp, räkna med kontrolluppgift nästa år. Varför gör de på det sättet? Tja, rent formellt behöver de söka tillstånd för lotteri hos Lotteriinspektionen, vilket de inte skulle få även om de skulle söka. Därför måste de betala in skatter och avgifter på din vinst. Citera
omalley Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 Stort tack för dom snabba svaren Cold, då vet jag. Ja, jag klagar inte Rätt så hyfsad timpenning iaf /O Citera
Colderose Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Stort tack för dom snabba svaren Cold, då vet jag.Ja, jag klagar inte Rätt så hyfsad timpenning iaf /O Grattis till vinsten! Citera
Recommended Posts