Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

300$ back på första sessionen, så KUKIGT!

Träffar inte en färg, dem kastar på mina CB när jag har träff och CR när jag är tom, får inge betalt när jag träffar, om jag träffar TPTK i 3 bettad pott så har dem floppat set, floppar jag set drar dem ut med färg på rivern. Lätt o plussa när man ligger back med AA, AK, AQ, AJ, A10, KK, såååå kul..

• Svars 578
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
300$ back på första sessionen, så KUKIGT!

Träffar inte en färg, dem kastar på mina CB när jag har träff och CR när jag är tom, får inge betalt när jag träffar, om jag träffar TPTK i 3 bettad pott så har dem floppat set, floppar jag set drar dem ut med färg på rivern. Lätt o plussa när man ligger back med AA, AK, AQ, AJ, A10, KK, såååå kul..

Illa, grinda bort motriggen

Postad
Illa, grinda bort motriggen

Im trying :)

--------------------------------

Sen nystarten på NL100 så är jag allafall plus, 600$ på 8.5K händer med en PTBB på 3.85, borde vara några hundringar till men det kommer :D

Postad
Im trying :)

--------------------------------

Sen nystarten på NL100 så är jag allafall plus, 600$ på 8.5K händer med en PTBB på 3.85, borde vara några hundringar till men det kommer :D

skönt besked för dig det iaf.

Postad

Känns dock genast mycket bättre då man tittar in i PT och sorterar fram årets NL100-NL400 SH lir och ser att man faktiskt har 4.62 PTBB/100 efter 92K händer :)

Och sen 3 sista månaderna förra året så har jag på NL100 SH 4.7 PTBB/100 över 42K händer, så vinnande borde man ju allafall va :?

Postad
Äntligen lite klonk. KK får dubbla mot QQ på låg bräda och 66 turnar set mot floppat 2 par som får max betalt :D

Finns inget så avtiltande som att klonka.

EDIT: möjligtvis löpa i skogen är lika avtiltande ,men ändå.

Postad

Var ett tag sen jag cashade ut ifrån neteller till bank men nån som har koll på hur $ kursen ligger till där? Alltså hur mkt sämre kurs man brukar få..

Postad
Var ett tag sen jag cashade ut ifrån neteller till bank men nån som har koll på hur $ kursen ligger till där? Alltså hur mkt sämre kurs man brukar få..

Tog ut $5k förra veckan och fick 32984,90kr

Ränka får du göra själv... ;)

Postad

meeeeen, fittluder man möter som ska dra ut hela tiden, back 3 inköp denna korta sessionen, bra man är....NOT!

aja, blir en kort paus nu med lite promenad sen så blire mera grajnd!

Postad
nöt nöt nöt nötsönder han ta alal hans marker riv och slit bara ta dom för faaaaaan hehe segt att de går segt för dig kanske du ska ta paus i helögen då?

kan ju inte de, måste grajnda på bonusen :-P

• Skapa nytt...