KungKroon Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Härlig film, I like Har sett halva, ska se resten när jag kommer hem på tisdag. Hoppas nu du vinner båda, jag tror på dig. Stark read på sköldpaddan. Är det ett generellt drag hos denna art att vara vek ? Egentligen skulle du lägga ut halva videon först sen får folk sälja odds på vilken plats dom tror du kommer. Kul idé, men det skulle nog leda till en del fusk och andra hemskheter, då Hansolo skulle kunna berätta för t.ex mig vilken plats han kom på och tjäna pengar på det. EDIT: Du kanske menade att man skulle hålla vadslagning utan pengar inblandade och då det skulle ju vara riktigt kul Citera
hansolo Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Härlig film, I like Har sett halva, ska se resten när jag kommer hem på tisdag. Hoppas nu du vinner båda, jag tror på dig. Stark read på sköldpaddan. Är det ett generellt drag hos denna art att vara vek ? Egentligen skulle du lägga ut halva videon först sen får folk sälja odds på vilken plats dom tror du kommer. Tack för att du kollar/kollat min film! Jag blir jätteglad att folk vill se den, jag har lärt mig oerhört mycket av att se mig själv och genom andras kommentarer i tråden. -Japp sköldpaddor är alltid vek-tajta Kul idé, men det skulle nog leda till en del fusk och andra hemskheter, då Hansolo skulle kunna berätta för t.ex mig vilken plats han kom på och tjäna pengar på det. EDIT: Du kanske menade att man skulle hålla vadslagning utan pengar inblandade och då det skulle ju vara riktigt kul En framtida business kanske, kanske kan rejka in en månadslön på de Citera
SoderKrippa Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 02:40 Du har JJ och megaraisar. Limpa! Detta har vi redan snackat om så... Som spelad pre flop så lirar du den bra tycker jag, men du ska inte hamna där... 06:00 Du raisar för steal med A7s med fold fram till dig på sb. Det finns inga blinds så sno såhär tidigt, så completa! Dessutom blir många lacka för just denna typ av steals och synar/raisar hyffsat brett är min erfarenhet. Onödig risk du tar helt enkelt. Sats mycket för att vinna lite = vill vi inte 06:50 Gillar limpen. Alltid så... 12:25 No problemos mannen 18:47 Håller med till fullo... 19:20 Completa A9o! Fortfarande låga blinds. Du har 40 bbs i stacken och är inte jätteberoende av en till... Samma resonemang som A7 tidigare. 22:53 Låter som en sund regel... 24:42 "Det e så bra när folk bygger stor pott med dåliga händer, då vet de inte hur man ska spela sen". Nä precis! Typ raisar med A7 Jus kiddin... 26:23 AT på CO. Raisen är rimlig. På gränsen att jag hade lirat den, men har ju ingen erfarenhet av FTs struktur, man kanske måste börja stjäla redan här? Hade absolut lirat som du på nästa nivå, men hade nog slängt än på denna mtp att du har storstackar bakom och rejält med marker själv. Du kommenterar detta själv sen hör jag, och e inne på min bog eller? 30:35 Gillar raisen... 32:10 Jag skulle oxå bara bettat 300 jämt, lustigt att du sa det just efter jag tänkte det 32:55 Du säger att det e lätt å tappa sin tajta image i en kort rush. Som du säger är det bra om man verkligen har stål en gång då de slår om, men jag brukar balansera genom att slänga händer som AT/låga par om jag raisat mycket innan, händer jag skulle lirat annars. 34:37 Nej du kan inte syna med 55 Du behöver inte sätta FI på en hand, du har som bäst en coin flip vilket du inte vill ta nu... ca 39:35 "Ska man pusha med A6 med knappt tio bb på CO?" Håller med om att det e ett knivigt läge, men med tanke på din push i handen innan hade jag nog foldat. Trist position. 40:55 Du raisar med JTo UTG i första bubbelhanden. Varför? Sämst position, semisämst hand... 41:20 Stor risk att du hamnar just i detta läget. Släng skiten pf... 44:36 Jag skulle pushat med 77 efter den höjningen från knappen... Tycker du lirar stabilt. De kommentarer jag har är bara mina synpunkter. Ta till dig det du vill å skit i resten /SK Citera
hansolo Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 02:40 Du har JJ och megaraisar. Limpa! Detta har vi redan snackat om så... Som spelad pre flop så lirar du den bra tycker jag, men du ska inte hamna där... 06:00 Du raisar för steal med A7s med fold fram till dig på sb. Det finns inga blinds så sno såhär tidigt, så completa! Dessutom blir många lacka för just denna typ av steals och synar/raisar hyffsat brett är min erfarenhet. Onödig risk du tar helt enkelt. Sats mycket för att vinna lite = vill vi inte 06:50 Gillar limpen. Alltid så... 12:25 No problemos mannen 18:47 Håller med till fullo... 19:20 Completa A9o! Fortfarande låga blinds. Du har 40 bbs i stacken och är inte jätteberoende av en till... Samma resonemang som A7 tidigare. 22:53 Låter som en sund regel... 24:42 "Det e så bra när folk bygger stor pott med dåliga händer, då vet de inte hur man ska spela sen". Nä precis! Typ raisar med A7 Jus kiddin... 26:23 AT på CO. Raisen är rimlig. På gränsen att jag hade lirat den, men har ju ingen erfarenhet av FTs struktur, man kanske måste börja stjäla redan här? Hade absolut lirat som du på nästa nivå, men hade nog slängt än på denna mtp att du har storstackar bakom och rejält med marker själv. Du kommenterar detta själv sen hör jag, och e inne på min bog eller? 30:35 Gillar raisen... 32:10 Jag skulle oxå bara bettat 300 jämt, lustigt att du sa det just efter jag tänkte det 32:55 Du säger att det e lätt å tappa sin tajta image i en kort rush. Som du säger är det bra om man verkligen har stål en gång då de slår om, men jag brukar balansera genom att slänga händer som AT/låga par om jag raisat mycket innan, händer jag skulle lirat annars. 34:37 Nej du kan inte syna med 55 Du behöver inte sätta FI på en hand, du har som bäst en coin flip vilket du inte vill ta nu... ca 39:35 "Ska man pusha med A6 med knappt tio bb på CO?" Håller med om att det e ett knivigt läge, men med tanke på din push i handen innan hade jag nog foldat. Trist position. 40:55 Du raisar med JTo UTG i första bubbelhanden. Varför? Sämst position, semisämst hand... 41:20 Stor risk att du hamnar just i detta läget. Släng skiten pf... 44:36 Jag skulle pushat med 77 efter den höjningen från knappen... Tycker du lirar stabilt. De kommentarer jag har är bara mina synpunkter. Ta till dig det du vill å skit i resten /SK Tack! Du är en ängel krippa! Bra kommentarer som ja håller med om till fullo. Skitbra att du skriver tid också så kan ja kolla de händerna igen. Ibland var du ju lite lat och skrev inte vilken hand vi pratar om Tack igen för att du kollade på filmen! Citera
Max Cady Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Håller med dig hansolo, han (SöderKrippa) har gett asbra kommentarer! Ska oxå kolla din video igen för att kolla närmre på vad han kommenterar. När kommer nästa video? Citera
Blattanfejan Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Kul med film, har inte kollat Max eller din men när som helst jag får lite tid över..... Citera
SoderKrippa Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Kanske borde klistrat in händerna oxå, så alla andra kan hänga med i resonemangen, men nu blir de ju istället tvugna att ladda ner din film! /SK Citera
hansolo Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Håller med dig hansolo, han (SöderKrippa) har gett asbra kommentarer! Ska oxå kolla din video igen för att kolla närmre på vad han kommenterar. När kommer nästa video? snart Max, snart ... Minst 1 film innan helgen iaf! Kul med film, har inte kollat Max eller din men när som helst jag får lite tid över..... låter bra, ja blir jätteglad när folk tittar på filmen, och ja e överraskad över hur många som sett filmen hittills! Kanske borde klistrat in händerna oxå, så alla andra kan hänga med i resonemangen, men nu blir de ju istället tvugna att ladda ner din film! /SK Smart! Citera
MacDaddy Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Lol du har ju Battlefield 1942 på hårddisken. Då måste du ju känna till elit MacDaddy!!! Vad nickar du i BF? Citera
Bootliner Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Finns det möjlighet för dig att lägga upp videon igen? Den finns nämligen inte kvar. Låter ju på folk som att den är rätt kul! Citera
tw3R Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Jag vill också att den kommer upp igen , fixa snälla Citera
Pontiac Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Jag vill också att den kommer upp igen , fixa snälla Har inget att säga om det citerade stycket men måste berömma dig för det utsökta valet av avatar! Citera
Callan Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Har inget att säga om det citerade stycket men måste berömma dig för det utsökta valet av avatar! Fett med +1 Citera
LuckyStar5.1 Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 " Den här filen har upphört att gälla pga inaktivitet. " Citera
Max Cady Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 hansolo spelar inte längre poker och hänger således inte på forumet heller. Videon kommer därför med största sannolikhet inte att laddas upp igen. Sorry folks... Citera
Recommended Posts