Joel Eriksson Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 kolla i bank under VIP & bonus om den är insatt om du är osäker Tyvärr är jag inte osäker - den har inte aktiverats... Lite småsurt om jag får säga det själv... Citera
LinusIda Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Tyvärr är jag inte osäker - den har inte aktiverats... Lite småsurt om jag får säga det själv... Jag reggade mig nästan samtidigt som dig och jag har inte heller fått min bonus aktiverad. Börjar bli lite otålig ... Hoppas att den kommer in under morgondagen annars är det nog kört Citera
AG Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2007 Slutgiltig lista har nu gått iväg till Unibet. Skall samtidigt se vad som kav vara stul med de andra kontona. Citera
AG Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2007 Sådär. Nu skall alla ha fått sin bonus som skall ha den. Kampanjen med aktiveringsbonus på Unibet är nu stängd. Citera
Pfoskariot Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Sådär. Nu skall alla ha fått sin bonus som skall ha den.Kampanjen med aktiveringsbonus på Unibet är nu stängd. Så sluta skicka in namn. Citera
Recommended Posts