kilsmo Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Denna hand tycker jag är intressant för att den inträffade i övningsspelet av min pokerskola (live), och efteråt när jag kommenterade handen så gjorde jag en felaktig analys. (därför vill jag se hur många andra som tänker lika fel som jag) SH SnG, 5 spelare, 2 priser, 1:an får dubbelt mot 2:an. Totalt 78bb i spel, 5bb hos spelaren i bb, de övriga markerna skapligt jämnt fördelade. Spelaren på knappen höjer till 2.5bb. Denna spelare är tight. sb lägger sig. Vad tycker ni att spelaren på bb ska göra och varför. Citera
maxinhoe Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Antar att du menar att bb ska trycka men button är väl redan committad då? Citera
billey Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 med tanke på att de e så många kvar så har du ju ganska mkt equity att tjäna med en uppdubbling. tror du att du har 2 levande kort så är push nog rätt här. Citera
Recommended Posts