sentenced Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 innan borden blev "flexibla" hade jag fått till borden snygga och även korten men nu går inte fulltilt att starta med dessa inlagda. Vet någon om det går att ändra utseende på kort och bord nu med det nya flexibla borden? Hade en egen background mapp förut i fulltilt katalogen. Citera
sentenced Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Postad 20 April , 2007 Ok ingen som har någon koll tack då. Citera
Bluwajt Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Lol, kanske ska ge det lite mer än 5 timmar innan du börjar dryga dig? FT-representanten komemr säkert kunna svara när han tittar in. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Undrar oxå hur man ändrar korten. De nya korten är sjukt fula. Ja har iofs inte orkat leta ennu. Citera
sentenced Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Postad 21 April , 2007 jo jag drygar mig, går verkligen fort. Citera
tetris Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 I följande mapp kan du ändra korten: ...\Full Tilt Poker\Graphics\Table\Elements Bakgrunder: ....\Full Tilt Poker\Graphics\Table\RaceTrack När du lägger till ett ny bakgrund kom ihåg att även lägga till sökvägen i Backgrounds.ini. Bord: ...\Full Tilt Poker\Graphics\Table\Elements Byt ut Table.png eller TableRT.png i mappen där koten ligger till din egna design. Ett tips när ni ändrar designen på bordet är att göra det så högupplöst som möjligt, så att det inte ser för jävligt ut när man förstorar det mycket. OBS! Ha backup på alla dina egna filer och inställningar då de kan ersättas/raderas vid updateringar. Citera
sentenced Postad 21 April , 2007 Författare Rapport Postad 21 April , 2007 som sagt när jag lägger in ändringarna i background.ini funkar inte full tilt längre. Det funkade innan det blev justerbara bord men inte längre, skulle vilja veta hur man ändrar detta så det funkar. Citera
tetris Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 som sagt när jag lägger in ändringarna i background.ini funkar inte full tilt längre.Det funkade innan det blev justerbara bord men inte längre, skulle vilja veta hur man ändrar detta så det funkar. Du kör alltså på gamla designen av borden? Då får du ändra i följande mapp istället: ...Full Tilt Poker\Graphics\Table\Backgrounds Citera
sentenced Postad 25 April , 2007 Författare Rapport Postad 25 April , 2007 lugnt har redan fixat så allt ser najs ut. Citera
Recommended Posts