Fjonkan Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Tjenare. är så här att jag ska börja lira på PP och undrar om någon kan hjälpa mig att komma igång med poker ace hud , har kört med poker tracker på everest men då kunde man inte få några livestats det vill jag ha nu så om någon vänlig person skulle kunna hjälpa mig? Mvh//filip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 http://pokeracesoftware.com/hud/tutorial.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2007 alltså har gjort allt som det står där förrut att lägga till i pokertracker där den ska hämta händerna, går in i program , partypoker, och sen gaming eller vad det står men det finns inga händer där ? vad är problemet ? Mvh//filip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts