Gå till innehåll

calzer siktar på $6000 till sommarn, NLH SH 2,5/5kr och 0,5/1$


calzer

Recommended Posts

Tjena hellmuth, du minns mig nog från svs. Har sj haft ett litet uppehåll men man blir snabbt sugen på svs igen;)...gått bra senaste tiden på svs?

 

tjena mannen, ja det har gått bra på svs fast lite trögare på andra sidor men det är nog bara tillfälligheter för det känns som att svs blivit grindtätare på sistone. Ska nog prova på lite 5/10 snart när jag "orkar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul, lycka till, när min rulle är uppe i $3500, kommer jag börja köra lite på SvS också igen!! Lycka till med målet, har samma mål till sista Juni.

 

Hur många bord kör du samtidigt å SvS?

 

jasså där ser man, intressant, jag är bara 182$ ifrån nu dock så det kanske blir lite ändring på målet om jag inte kommer in i en fet svacka. :-) Jag kör mellan 3-5 bord, oftast 4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

Såg att det var rätt många spelare inne på svs här om kvällen, har du märkt om det kommit många nya spelare senaste tiden?..lär nog bli mindre fiskigt med tiden men gillar 5max och man kan ju inte svika svs när jag börjar lira igen till sommaren troligtvis=D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

Såg att det var rätt många spelare inne på svs här om kvällen, har du märkt om det kommit många nya spelare senaste tiden?..lär nog bli mindre fiskigt med tiden men gillar 5max och man kan ju inte svika svs när jag börjar lira igen till sommaren troligtvis=D

 

alltså det är ju många som sitter på flera bord nu för tiden, känns inte som det var det innan. Och det borde ju betyda att det blivit lite bättre motstånd? Det är fler grinders men när man kommmer in i det plussar man ju på dom också... det brukade ju vara uppåt 7000 inne ibland förr minns jag, nu ligger det väl på 6000 på kvällarna ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat lite mindre senaste veckan, har tyvärr backat 350$ men har spelat stabilt på livepokern i korridoren istället. Känner mig grinig framför datorn när jag ska spela och sådär, kan nog vara en blandning av skolarbete, för lite sömn och för mycket poker i skallen. Ska åka och fira farmor över helgen det blir ett perfekt mini break.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...