vBulletin Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Återigen måste vi varna för msn-fishingförsök och andra kontokapningar. Nordicbet polisanmälde för ett bra tag sedan ett antal personer kapning av konton och chipdumping. Samma personer förekommer i kundregistret på de flesta sajter, med kreditkortsbedrägerier och kapning av konton och liknande. Åklagarna gör ingenting, bara "väntar och rullar tummarna". Vi har fått reda på namnen på några av förövarna, men i och med att vi kommit över dessa på mer eller mindre felaktig väg har vi inte kunnat gå ut med vad vi vet. Men, några användare har fått PM nu med "msn-polareförfrågan". I och med detta så kan vi lägga ut detta PM, så får ni tolka det bäst katten ni vill. Tjena man , såg din hhs och jag tycker att du ska folda den. raisen såg ganska stark ut o.s.v så. har du msn? vilken sida lirar du på? du kan addamig på callemartinson@hotmail.com om du vill. Enjoy Citera
vBulletin Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Användaren heter/hette för övrigt limpafton här på forumet. Citera
DaPine87 Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 För i helvete jävla cp åsnor som håller på med sånt här skit! Snälla, kan ni inte "råka" läcka ut namnen så vi kan starta upp en insamling o hyra in några farliga balter eller nått? Citera
DaPine87 Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Förresten, hur har ni tänkt att gå vidare med detta? Citera
Appel Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Och där fick du just svaret till varför det inte läcks ut. Just för att det inte skall ske flera brottsligheter! bland annat. Citera
Kollikock Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Och där fick du just svaret till varför det inte läcks ut.Just för att det inte skall ske flera brottsligheter! bland annat. det här forumet är alldeles för snällt. ta en titt på nwp och lägg er på den nivån istället, snälla. Citera
The Grand Bark Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Är inte det samma snubbe som tiggde stålar av Cyntax? Jag fick iaf scamvibbar redan när jag läste om det. Citera
Rooney Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Wtf. Han la ju till mig för ett tag sen. Tyckte han var misstänksam. Inte samma msn mail som pokermail dock. Han vet inte mina nicks även om han försökte ta reda på dem. Bör jag vara orolig för något och vidta några åtgärder? han frågade dock direkt om han kunde låna 50$ av mig på UB och jag anade ugglor i mossen o han fick såklart inte. Citera
gdaily Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 det här forumet är alldeles för snällt. ta en titt på nwp och lägg er på den nivån istället, snälla. Vi har lagt ut hans PM. Mer kan vi inte göra, jag åker inte ut med basebollsträ förrän han tömmer mitt konto. Om någon annan hinner före mig, det ligger i ert ansvar. Åklagaren rullar i alla fall tummarna. Ring polisen och åklagarna, tycker jag. Låt dom få ett samtal om dagen. Citera
Appel Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Wtf. Han la ju till mig för ett tag sen. Tyckte han var misstänksam. Inte samma msn mail som pokermail dock. Han vet inte mina nicks även om han försökte ta reda på dem. Bör jag vara orolig för något och vidta några åtgärder? han frågade dock direkt om han kunde låna 50$ av mig på UB och jag anade ugglor i mossen o han fick såklart inte. Jag tycker du genast skall ta bort han från din msn, och se till att även radera och banna honom från din msn!!! Citera
Appel Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 det här forumet är alldeles för snällt. ta en titt på nwp och lägg er på den nivån istället, snälla. Så du förespråkar brottslighet då antar jag eller? För det låter så... Citera
Trolldeg Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Han är smidig iaf. Googla lite på hans mail så har ni snart hans hemadress. Citera
thefievel Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Han är smidig iaf. Googla lite på hans mail så har ni snart hans hemadress. slappt.. Citera
Sotomayor Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Det är förmodligen ingen här som förespråkar ren olaglighet. Däremot tror jag att en del personer menar att man i brist på fungerande lagar och förhållningssätt i sådana frågor, måste agera själv; efter eget sunt förnuft. "Att agera själv" behöver inte nödvändigtvis innebära att man handgripligen ger sig på någon. Hur det nu än må vara med den saken, står det för mig helt klart att sånt här jävla bus måste bekämpas på ett eller annat sätt. Vad fan är det för människor som inte gör annat med sin tid än planerar hur man ska stjäla andras pengar! Citera
Appel Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Det är förmodligen ingen här som förespråkar ren olaglighet. Däremot tror jag att en del personer menar att man i brist på fungerande lagar och förhållningssätt i sådana frågor, måste agera själv; efter eget sunt förnuft. "Att agera själv" behöver inte nödvändigtvis innebära att man handgripligen ger sig på någon. Hur det nu än må vara med den saken, står det för mig helt klart att sånt här jävla bus måste bekämpas på ett eller annat sätt. Vad fan är det för människor som inte gör annat med sin tid än planerar hur man ska stjäla andras pengar! Jag håller helt och fullt med dig där! Citera
lundvall Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ursäkta men... Hoppas tamejfan han får en del hembösek... Citera
brainslicer Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ta de lilla lugna med att beskylla nån bara pga msn o googling... den adressen kan vara kapad med. dvs nån annan som kontrollerar den. Citera
gdaily Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ta de lilla lugna med att beskylla nån bara pga msn o googling... den adressen kan vara kapad med. dvs nån annan som kontrollerar den. Namnet stämmer överens med det som finns i polisutredningen sedan tidigare, och i sajternas "problemregister". Annars hade pokerforurum uppenbarligen inte valt att publicera PMet Citera
brainslicer Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ok... Har ju svårt att tro att man kan va så dum... men men, alla möjliga finns de ju.... (Annars kan ju identitets-stölder resultera i liknande saker, det är väl det otrevligaste.) Citera
Trolldeg Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Ta de lilla lugna med att beskylla nån bara pga msn o googling... den adressen kan vara kapad med. dvs nån annan som kontrollerar den. Jag var även i kontakt med killen i fråga för lite mer än ett år sen för att han försökte hacka mitt konto. Tyvärr verkar ju mitt försök att få han på bättre tankar varit förgäves. Citera
popquee Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Alltså är det en Calle Martinsson vi har att göra med..? Om ngn moderator inte vill säga att de är så så kan ni skriva "popquee din jävla grek" så tar jag de som ett ja:-) Citera
cruizer131 Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 Killen e ju spelberoende, och alla som har han på sin msn blir blåsta på ett eller annat sätt, han har blåst mig men dock blåste jag han först, hela hans liv går ut på att blåsa folk, jag vet vem han är, ge mig cash så kan jag "råka" läcka hans adress, Citera
MrFroggyX Postad 9 April , 2008 Rapport Postad 9 April , 2008 http://www.phpportalen.net/viewtopic.php?p=548137&sid=99abf814884e1c10cf699125e6834139 Citera
Kontextus Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 För i helvete jävla cp åsnor som håller på med sånt här skit! Snälla, kan ni inte "råka" läcka ut namnen så vi kan starta upp en insamling o hyra in några farliga balter eller nått? Ja de slår nog gärna ihjäl dem mot att få bo i Sverige. Citera
Recommended Posts