JensNi Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 hur vet man om man slagit ut en moederator? haha Citera
Darkhell Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Skitans åkte nyligen,, efter att ha foldat skitkort på skitkort så får jag äntligen AQ dock så callar fi med 88 & vinner på dessa hellre plats 17 än plats 3 säger jag bara.. Citera
Linus_SWE Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Skitans åkte nyligen,, efter att ha foldat skitkort på skitkort så får jag äntligen AQ dock så callar fi med 88 & vinner på dessahellre plats 17 än plats 3 säger jag bara.. lol, du gick all in på flop: 679, med QJ mot hans åttor! tihi Citera
MasterFlash Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Fick du verkligen AQ? Var det inte QJ? Kanske måste missat det? Beerlager var nicket Citera
Darkhell Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Ok gnäll inte men jag har dåligt minne kanske var QJ jaja va skulle man göra fick ju enbart pissekort den senaste timmen.. Citera
JensNi Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 7e plats... Nicke30 tar ut mig med sin riverrigg! tråkigt men men.. gl ni som e kvar... Tips: 1: betapetson 2: Nicke30 och BUBBLAN Teamsunnydale btw sjukt tråkigt med prisstrukturen när man för en gångs skulle tog sig långt:/ Citera
kungbohman Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 5e plats... Nicke30 tar ut mig med sin riverrigg! tråkigt men men.. gl ni som e kvar... Tips: 1: betapetson 2: Nicke30 och BUBBLAN Teamsunnydale btw sjukt tråkigt med prisstrukturen när man för en gångs skulle tog sig långt:/ 5e plats? Någon försöker få bättre rykte på PF Snarare 7e plats Citera
slaskpoker Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 6a kom jag synd man inte fick nått Citera
fulpetson Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 JensNi skrev 7e plats... Nicke30 tar ut mig med sin riverrigg! tråkigt men men.. gl ni som e kvar... Tips: 1: betapetson 2: Nicke30 och BUBBLAN Teamsunnydale Tack för tipset. Tyvärr åkte jag på 5:e plats efter några misslyckade moves. Jag tycker dock den här prisstrukturen var bra, gör det iaf värt att spela för att komma ITM. Citera
JensNi Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 6a kom jag synd man inte fick nått nej förjäkla dålig prisstruktur + info om modsens nick. Dagen turnering var väl inte så jäkla genomtänkt... tråkigt när FTP är en jäkla bra sajt annars! vem fick bountys ? ingen antar jag! Citera
kungbohman Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 nej förjäkla dålig prisstruktur + info om modsens nick. Dagen turnering var väl inte så jäkla genomtänkt... tråkigt när FTP är en jäkla bra sajt annars! vem fick bountys ? ingen antar jag! Med en lite bättre prisstruktur så hade jag kanske kunnat lägga kungarna, GAAAH Roligt med bountys, inte lite orutinerat det där Citera
SoderKrippa Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Jaha, vem vann? Vilka vann inte med ska ändå lira och kanske dela hytt med mig å Joey? Måste hitta två gubbar/gummor till nu så vi kan boka!!! /SK Citera
JensNi Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Ja, vem fan vann igår? Nicke30 bubblade förhoppniongsvis;) Citera
SoderKrippa Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Nån majsjedvel vann, vem nu det e. Grattis hur som /SK Citera
rosemarit Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Ja, ja... Som vanligt åker man ur på bubblan. Varför blir jag inte förvånad? Men jag är inte bitter;-) Var det fler tjejer än jag som var med, och hur gick det i så fall? Citera
brainslicer Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 du lyckades dock länge sätta allin när jag bara hade skräp, och undvika det när jag hade kort som kunde syna men gg, o lycka till på cruisen masjedvel Jag tiltade HU då jag upptäckte att masjedvel inte var nån moderator med bounty....attans, jag som jagade hela kvällen och ingenstans fanns dom att finna, ....men nu kan jag ju köpa några "bounty" kortlekar istället. Citera
Recommended Posts