Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Lite mer information om kryssningspaketet skulle vara bra. Antar att det är en pokerkryssning, men vilka datum handlar det om? Värde på paketet etc.?

Edit: Såg precis var tråden var placerad och lade ihop 1+1 =)

Postad
Om man nu skulle vinna, vilket är troligt :roll:. Kan man då ge bort kryssningspaketet i present om man bara vill behålla dollaresen?

"Present" och "behålla dollaresen" känns väldigt motsägelsefullt.

Eller som en jävligt snål present.. :-D

Postad
"Present" och "behålla dollaresen" känns väldigt motsägelsefullt.

Eller som en jävligt snål present.. :-D

Vadådå? Me like dolares, men dotter fyller 30 samma dag som kryssningen. Annars hade jag inte ens gett bort den :lol:. Allt mitt e mitt och det ska andra ge fn i(utom frugan som ändå tar allt :roll: ).

Postad
Vadådå? Me like dolares, men dotter fyller 30 samma dag som kryssningen. Annars hade jag inte ens gett bort den :lol:. Allt mitt e mitt och det ska andra ge fn i(utom frugan som ändå tar allt :roll: ).

Är du typ pensionär?

Och om man vinner, kan man då sälja eller skicka iväg någon annan på kryssningen?

Postad

Och om man vinner, kan man då sälja eller skicka iväg någon annan på kryssningen?

Det brukar aldrig vara ngr problem att överlåta biljetten till ngn annan, så länge personen har åldern inne.

Däremot går det ju såklart inte att få ut hela vinsten i pengar.

Postad
Det brukar aldrig vara ngr problem att överlåta biljetten till ngn annan, så länge personen har åldern inne.

Däremot går det ju såklart inte att få ut hela vinsten i pengar.

Tack för mycket snabbt svar, får se till att vinna och rea ut paketet då :)

Postad
Ibland känns det som om man hade ena benet i kistan redan ;-). Men jag är inte där riktigt än. Men flickorna och pojkarna i butikerna säger alltid: - Vill farbror .....

Är 22 år och jobbar deltid bredvid pokern i butik och får också höra "kan farbror..." osv av småbarnsmammor osv.. :shock:

Postad
Kroonan ser inga problem i det efterssom det är en frirulle?

På vissa sajter som kört frirullar så har man varit tvungen att ha gjort en insättning. Exempelvis Titan Poker. Dock har man aldrig behövt göra en insättning på Full Till frirullarna och eftersom det inte står något om att man måste gjort en insättning så behöver man nog inte det.