Gå till innehåll

Dyraste VIP-shopköpet?


Dionysos

Recommended Posts

Dyraste prylen i den VIPsshopen hos GoodGuysPoker är en Ferrari för 6 miljoner VIPS. Helt övertygad oma att ingen nånsin kommer skaffe en. Finns även en 70+ tums TV. även denna förmodligen bara drömobjekt. Men vad är egentligen det dyraste nån köpt?

 

Själv har jag inte köpt nåt dyrt utan mest drömt mig bort mot en dator eller liknande för att sedan åka på lite badbeats, byta sida och köpa upp VIPsen på meningslösa smågrejer. För tillfället ligger siktet på en 24" iMac i goodguys vipsshop. pris ca 120k vips :P

 

Vad är det dyraste ni köpt? Räknat i VIPs på B2B eller i värde $ från tex FTP eller Stars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittills inte köpt några prylar, utan bara köpt in mej i turneringar för mina poäng. En sak som du bör tänka på om du siktar på den där Macen är att tangentbordet, med stor säkerhet, saknar å,ä och ö.

 

goodguyspoker är en svensk sida med sitt "kontor" i jönköping. känns inte som det borde vara ett problem då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för rakeback ligger Pointsen på för en med högsta VIP-nivå på de olika siterna om man räknar om värdet på inköpet till dollar? Jag räknade på lite pryla i Bestpokershopen och kom fram till 10-15% rakeback. Vet någon hur det är med stars för supernova.

 

Är det något liknande(10-15%) så får man betala rake för värdet av 10 Porschar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en Canon EOS 400D på stars. På partytiden köpte jag en Stereo och massa t-shirts och pokerdukar(innan det kom vettiga prylar i shoppen). Annars brukar jag ta $ eller inköp i turrar för mina poäng.

 

Funderar också på att köpa den kameran, fungerar den bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för rakeback ligger Pointsen på för en med högsta VIP-nivå på de olika siterna om man räknar om värdet på inköpet till dollar? Jag räknade på lite pryla i Bestpokershopen och kom fram till 10-15% rakeback. Vet någon hur det är med stars för supernova.

 

Är det något liknande(10-15%) så får man betala rake för värdet av 10 Porschar.

 

stars supernova har bättre värde än 10-15% kan jag lova, kommer inte ihåg siffrorna men luska lite på 2+2 där finns det massa om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar också på att köpa den kameran, fungerar den bra?

Det beror på vad du vill göra me ditt fotande. För fyllepartybilder och enkla turistbilder så finns det ju kompaktkameror man kan ha i fickan. Många av dessa har även videofunktioner som kan vara roliga.

Om du vill fota rörliga motiv såsom fåglar, dansande människor och liknande så är EOS 400D störtskön och du kan hålla in avtryckaren och ta 3-5 bilder i sekunden beroende på om du har blixt och slutartid och så vidare.

För makrofotografering så behöver du nog ett annat objektiv.

Det är dock inte en kamera du kan stoppa i fickan. Men den är lätt, du kan skriva ut dina bilder i A3-format, du kan byta objektiv. Den är rätt sexig faktiskt, jag beställde en till en kompis och nu har jag kommit på att jag gillar den rätt skarpt så jag ska ha en själv också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på vad du vill göra me ditt fotande. För fyllepartybilder och enkla turistbilder så finns det ju kompaktkameror man kan ha i fickan. Många av dessa har även videofunktioner som kan vara roliga.

Om du vill fota rörliga motiv såsom fåglar, dansande människor och liknande så är EOS 400D störtskön och du kan hålla in avtryckaren och ta 3-5 bilder i sekunden beroende på om du har blixt och slutartid och så vidare.

För makrofotografering så behöver du nog ett annat objektiv.

Det är dock inte en kamera du kan stoppa i fickan. Men den är lätt, du kan skriva ut dina bilder i A3-format, du kan byta objektiv. Den är rätt sexig faktiskt, jag beställde en till en kompis och nu har jag kommit på att jag gillar den rätt skarpt så jag ska ha en själv också.

 

Den kommer inte användas till fylle jada jada utan mestadels till snow/sk8 fotografering så då verkar den ju sweeeeet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

goodguyspoker är en svensk sida med sitt "kontor" i jönköping. känns inte som det borde vara ett problem då?

 

Det stämmer säkert. Jag kände inte till goodguys från tidigare, men har nu kollat in sidan och den verkar ju vara rätt svensk. Skön vip-shop dom har...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske inte dyraste, men sämsta köpet iaf. En egen avatar på FTP.

Den kostar 1.000.000 poäng. För det kan man köpa 2.5 st 50" panasonic plasma som borde kosta iaf 20k sek i handeln.

 

LOL slår mitt med råge. 40k points på party för ett silver necklace. Verkligt värde på halsbandet 69,95$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...