Houser Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Känns lite godtroget att jämföra jaywalking med att använda fula knep som kostar andra pengar... Förstår heller inte varför folk här alltid ska tjata om att folk på PF är moralkärringar? Jag blir glad av att för en gångs skull höra att vissa faktiskt tycker ärlighet går före girighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Eh...upplys en outbildad man, hur funkar detta? Skall man allså dra ut nätverkssladden när man inte riktigt tror sig ha en vinnande hand och hela barnbidraget ligger i potten för att säkra upp att pengarna ör kvar vid eventuell förlust? Men om man vinner handen får man behålla vinsten. Rätt uppfattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Näe, snarare du sitter med flushdraget på flop men orkar inte betala för att få se river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daimx Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 absolut:) fattar inte hur man INTe kan göra det.. vilka riktiga idioter alltså. hahahahaha........haha..... Antar att du tycker det Ken gjorde var OK också? Låt mig gissa, du heter Mohammed och kommer från Rosengård? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Antar att du tycker det Ken gjorde var OK också? Låt mig gissa, du heter Mohammed och kommer från Rosengård? varför skulle han heta Mohammed och komma från Rosengård? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daimx Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 varför skulle han heta Mohammed och komma från Rosengård? Min kvinnliga intuition säger det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Min kvinnliga intuition säger det.. Jävligt löjligt, stick to the topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Har aldrig gjort det.. tycler inte det är rättvist. Däremot har jag skickat in och klagat på en kille som gjorde detta mot mig en gång.. blev utdragen den gången, blev så förbannad att jag skickade iväg ett mail till supporten! Fick bara som svar att "dom skulle ta hand om ärendet" Undrar föresten vad som blev av det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 varför skulle han heta Mohammed och komma från Rosengård? admin, ban. EDIT: fel person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Antar att du tycker det Ken gjorde var OK också? Låt mig gissa, du heter Mohammed och kommer från Rosengård? wow, du lyckades just överträffa OP i idioti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machmalo Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Har aldrig gjort det kommer aldrig att göra det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daimx Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 admin, ban. EDIT: fel person. Heter han Jesper och kommer från Norrköping? Är det bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Heter han Jesper och kommer från Norrköping?Är det bättre? Du har redan gjort bort dig, försök inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 Det måste ju vara det absolut hemskaste som finns att bli kallad moralkärring av en fåntratt på nätet. nah ring mig så blir det värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 Eh...upplys en outbildad man, hur funkar detta? Skall man allså dra ut nätverkssladden när man inte riktigt tror sig ha en vinnande hand och hela barnbidraget ligger i potten för att säkra upp att pengarna ör kvar vid eventuell förlust? Men om man vinner handen får man behålla vinsten. Rätt uppfattat? ctrl alt delete avsluta pokerklienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 Förstår heller inte varför folk här alltid ska tjata om att folk på PF är moralkärringar? Jag blir glad av att för en gångs skull höra att vissa faktiskt tycker ärlighet går före girighet. För att ni är moralkärrningar? Måste vara sjukt hemska liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 varför skulle han heta Mohammed och komma från Rosengård? För att daimx är rasist, förvånar det dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 Heter han Jesper och kommer från Norrköping?Är det bättre? Är det din mamma som horar vid chokladfabriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 wow, du lyckades just överträffa OP i idioti Jag är djupt rörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 nej jag abusar inte disconnect protection. skulle alldrig falla mig in. Må den som abusar den dö förtvina till döds i skärselden punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 må den som heter greywolf dö förtvina till döds i skärselden punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 Aja missförstå mig inte... Jag ser felet i det hela. En kompis hade kommit över xx antal kreditkort och ville att vi skulle chip dumpa. Gick dock inte med på det för jag kan fan inte sno från oskyldiga.. Detta är väl dock egentligen samma sak. Har inte gjort det än, men känner ändå att jag skulle kunna göra det... Och samtidigt så kan jag inte stjälja från oskyldiga.. Contradiction? Kan inte förklara varför det är så heller... Är väl för jag e så inställd på att alltid villa plussa.. jag vet inte. Men det är fan dumt av sidorna att ens ha det p.g.a den höga abuse risken.. Som att ha vapen lagliga i usa ungefär... inte gjort disconnect abuse alltså.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Wow, över xx till och med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Houser Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Sluta nu. Du har gjort redan bort dig tillräckligt, och plåga oss inte med dina pinsamma jämförelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2007 Wow, över xx till och med? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts