Fossan Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 jag vill ha hjälp med att hitta en funktion i internet explorer. ska fösöka förklara. om jag nu vill söka på ett namn i en lista tex "petterson" så vill jag kunna skriva pet och komma dit jst nu är det inställt så att jag hoppar mellan bokstäverna istället. P till E till T. någon som vet va amn kan ändra de? Fan va kass jag är på att förklara men hoppas någon förstår och kan hjälpa mig. Citera
devalanteriel Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Öh, menar du sökfunktionen? Ctrl+f? Citera
raptorjr Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Du ska inte behöva ändra nånting. Det är bara att skriva, du får dock inte vänta för länge mellan varje tangenttryckning. Citera
Fossan Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 Nej alltså det funkr inte på min dator. spela ingen roll hur fort jag skriver den byter ändå Citera
Recommended Posts