Gå till innehåll

Länk till sida som jämför bonusar?


Lurifax

Recommended Posts

Har letat igenom forumet utan resultat. Jag letar efter en länk till en sida som jag var inne på för länge sedan där man skrev i sin personliga spelstil (nivå, antal bord, timmar om dagen etc. har jag för mig) för att sedan få upp en lista där de rankade de bonusar som lämpade sig bäst för mig.

 

Någon som har denna till hands? Rekomenderas den för övrigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

denna sidan är det nog du är ute efter som sagt.

 

den rekomenderas, dock finns ju inte alla siter där, eftersom bonuswhores endast lägger upp sidor som dom har egna bonuskoder på.

(dvs så att dom får % av din rake, när du reggar genom dom)

 

men överlag måsste jag säga att det är en bra sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för länken men det var inte den där jag var inne på förut. Förstod inte så mycket av den där länken ni gav, verkade inte ge så mycket.

Den sidan jag var inne på förut (undrar om den inte var svensk tom) gav hur många speltimmar etc som skulle färdigställa bonusen t.ex.

 

 

Edit: hittade den =)

http://www.c a r d w o l v e s.com/sv/bonustool.php

 

Någon som har koll på om dessa stämmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja men om du hittar en bonus i listan som verkar bra, kan du välja den sajten i rullgardinen till vänster, då kommer det upp en sida där det står hur många dollar/timme per bord som man tjänar på bonusen på respektive blinds nivå.

 

även vilka bonuskoder som ska användas osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för länken men det var inte den där jag var inne på förut. Förstod inte så mycket av den där länken ni gav, verkade inte ge så mycket.

Den sidan jag var inne på förut (undrar om den inte var svensk tom) gav hur många speltimmar etc som skulle färdigställa bonusen t.ex.

 

 

Edit: hittade den =)

http://www.c a r d w o l v e s.com/sv/bonustool.php

 

Någon som har koll på om dessa stämmer?

 

Värdelös länk, bonuswhores är mkt bättre då du kan se $ per bordstimme på olika nivåer. Den där länken listar tex Party signup som #22 på NL100, vilket absolut inte stämmer. Det enda den länken visar är vilken bonus som är störst, och störst!=bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...