anderson_86 Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Hejsan skulle gärna vilja ta emot några tips var det är bra trafik på sit n go´s på morgonen och mitt på dagen, spelar mellan 20$ - 50$. Brukar spela på fulltilt / Everest men trafiken är väldigt dålig mitt på dagen Nån som har något tips? Citera
willy787 Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Hejsan skulle gärna vilja ta emot några tips var det är bra trafik på sit n go´s på morgonen och mitt på dagen, spelar mellan 20$ - 50$. Brukar spela på fulltilt / Everest men trafiken är väldigt dålig mitt på dagen Nån som har något tips? Har inte helt koll, men jag lirar mest på iPoker (NoiQPoker.com), brukar spela lite jackpot sit and goes där ibland och det brukar finnas väldigt många mitt på dagen. Annars så har väl pokerstars rätt bra också (om du inte har något emot att spela på en icke EU site). Citera
Myssion Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Tror att Stars har mest SnG-trafik dagtid. Citera
Hakflem Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Full Tilt är det inga problem att få igång en SNG dagtid. I alla fall turbosar startar med cirka 3-4 minuters mellanrum. Citera
anderson_86 Postad 16 April , 2007 Författare Rapport Postad 16 April , 2007 Har inte helt koll, men jag lirar mest på iPoker (NoiQPoker.com), brukar spela lite jackpot sit and goes där ibland och det brukar finnas väldigt många mitt på dagen. Annars så har väl pokerstars rätt bra också (om du inte har något emot att spela på en icke EU site). Okej tack ska kolla vad NoiQPoker.com är för något, finns det bananer att hämta där isf hur många % ? Citera
anderson_86 Postad 16 April , 2007 Författare Rapport Postad 16 April , 2007 Full Tilt är det inga problem att få igång en SNG dagtid. I alla fall turbosar startar med cirka 3-4 minuters mellanrum. Turbo sit n go´s aint my cup of tea Citera
anderson_86 Postad 16 April , 2007 Författare Rapport Postad 16 April , 2007 Tror att Stars har mest SnG-trafik dagtid. Okej skall testa den med. tackar. Citera
Recommended Posts