Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jo du vill ha syn.

Men du kan få ut mer av han. Eftersom om en fisk bestämt sig, så har han. Och då kan du få ut lite mer. Samtidigt som jag tror lite mer , ger lite mer respekt och kanske tom en fisk skulle kunna släppa T där.

Jag menade preflop, allin på floppen är kanske inte det bästa spelet.

Postad

Mtcket nöjd, var säker på att jag ledde

***** Hand History for Game 5880274551 *****

NL Texas Hold'em $22 Buy-in Trny: 32923299 Level: 5 Blinds(200/400) - Monday, April 16, 10:37:08 ET 2007

Table Table 126516 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 2

Seat 5: HERO ( 10,220 )

Seat 10: Drew1950 ( 9,780 )

Trny: 32923299 Level: 5

Blinds(200/400)

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ 8c As ]

HERO raises[1,000]

Drew1950 calls [800]

** Dealing Flop ** [ 2h, 9d, 9h ]

Drew1950 checks

HERO bets [1,200]

Drew1950 raises [3,600]

HERO is all-In [7,820]

Drew1950 folds

HERO does not show cards.

HERO wins 15,020 chips

Postad

Var iväg o gymmade, lirade en kortis till när jag kom tillbaka, endast 4 st 22 dollars sngs haha. Men det gick riktigt bra, händerna stod och spelet flöt. ITMade alla faktiskt:-D .

Resultat: +176$

BR: 1594$

Postad

Ska börja snicka på bestpokers 3500$bonus, så kommer ligga lågt på party i ett par månader. Men kommer givetvis skriva hur det grå åpå bestpoker då ist.

Vore även kul om någon mer kunde hitta hit:P. Aja, inte grindat ngt idag, blir grind senare. Först ska jag dra mig till Borås och spela lite gitarr.

Postad

Jaha här var det tomt:S haha. JAja är ju för mine gen skull så fortästter väl:P.

Var min sjukaste session någonsin igår på bestpoker och dagen slutade minus 350 dollar. Dvs. allt jag satte in. Kom också på att den bonusen skulle vara nästan omöjligt att klara av med den tiden jag hade över. Så gav upp där. Gjorde istället ett account på eurobet där jag reggade mig genom en rakebacksida plus att jag tänkte cleara en 334 dolalrs bonus. Satte in 334 dollar där och när jag lirat 500st 22 dolalrs är bonusen min. Har 45 dagar på mig vilket jag klarar lätt. Kanske inte den bästa bonusen men jag menar, alltid något.

Postad
Jaha här var det tomt:S haha. JAja är ju för mine gen skull så fortästter väl:P.

Var min sjukaste session någonsin igår på bestpoker och dagen slutade minus 350 dollar. Dvs. allt jag satte in. Kom också på att den bonusen skulle vara nästan omöjligt att klara av med den tiden jag hade över. Så gav upp där. Gjorde istället ett account på eurobet där jag reggade mig genom en rakebacksida plus att jag tänkte cleara en 334 dolalrs bonus. Satte in 334 dollar där och när jag lirat 500st 22 dolalrs är bonusen min. Har 45 dagar på mig vilket jag klarar lätt. Kanske inte den bästa bonusen men jag menar, alltid något.

1000$ i rake för att få 334$ på OnGame är en riktigt dålig bonus, nästan så att man mår dåligt. Gå över till Tower Gaming eller Red Kings istället så får du vettiga bonusar. tom BestPoker slår den bonusen och då inkluderar dem en vipshop.

Allvarligt casha ut till neteller och leta efter än bättre bonus det där är som att slänga pengar i sjön=EV-.