am Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Tänkte starta en lite annorlunda dagbok. Omaha heaven. Som alla vet finns det bara ett spel och det är omaha. Tilltalar alla och har så mycket. Har läst och kollat runt bland Jens och Othellos dagböcker. De spelar bra men inte korrekt. Vissa tror inte omaha är en konstform jag vet bättre. Tänkte upplysa via stake: Planen är till börja med 30 inköp $50. Varför vill jag ha stake då undrar ni. För att jag krossar alla omahabord och losar pengarna på NL TH. Vill ta ansvar för någon annans pengar, och hålla mig till det jag kan. Citera
limpafton Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Tänkte starta en lite annorlunda dagbok. Omaha heaven. Som alla vet finns det bara ett spel och det är omaha. Tilltalar alla och har så mycket. Har läst och kollat runt bland Jens och Othellos dagböcker. De spelar bra men inte korrekt. Vissa tror inte omaha är en konstform jag vet bättre. Tänkte upplysa via stake: Planen är till börja med 30 inköp $50. Varför vill jag ha stake då undrar ni. För att jag krossar alla omahabord och losar pengarna på NL TH. Vill ta ansvar för någon annans pengar, och hålla mig till det jag kan. Söker du efter stejk hära eller vadå? Citera
DaPine87 Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 jättemånga är nog väldigt intresserade att stejka en helt okänd människa på ett forum med 1500$ (jag var en sån idiot förr ) Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Beror ju iofs på vilken nivå man är van vid. €1500 är ju ett inköp och lite till om man lirar 5-10. Sen ska vi ju givetvis ha ett avtal! Citera
DaPine87 Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Alltså om nån ska va det minsta inttreserad så berätta om dig själv, hur gammal, vad du heter, vart du bor o.s.v.. Sen berätta om ditt omahaspel, hur har det gått hitils, vilka nivåer har du lirat? Kan du bevisa det med pokertracker statistik lr nått? Citera
jojje2k Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Tänkte starta en lite annorlunda dagbok. Omaha heaven. Som alla vet finns det bara ett spel och det är omaha. Tiltar alla .......................... . Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Har sagt det redan, Omaha king size. Lirat upp till 5-10 med framgång. Men sedan sätter jag mig på NL bord som jag suger på. Omaha har jag lirat med framång i 2 år, senaste respekten är på Ladbrokes. Mer privat än så kommer jag inte vara förrens avtal, btw är 35.. Citera
DaPine87 Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Har sagt det redan, Omaha king size. Lirat upp till 5-10 med framgång. Men sedan sätter jag mig på NL bord som jag suger på. Omaha har jag lirat med framång i 2 år, senaste respekten är på Ladbrokes. Mer privat än så kommer jag inte vara förrens avtal, btw är 35.. okaj, kanske är nått känt nick i omaha kretsar vad vet jag, om inte så får du nog tyvärr svårt att hitta stejk Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Planen är tänkt att utföras på Party Poker 0.5 bord. Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Som jag sa, konstform. De som vet vad jag pratar om kanske vill dubbla sin insättning Citera
Beckham Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Som jag sa, konstform. De som vet vad jag pratar om kanske vill dubbla sin insättning lovely Citera
mgps Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 jag är intresserad. men jag kommer krossa din knäskålar om du inte dubblar pengarna på en vecka. Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Stabilt svar loser. Eftersom du inte är seriös kan jag bara önska dig lycka till vid pokerborden. Fast du borde söka hjälp..... Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 Min deal är 60-40 till mig. Under en två veckors period. Då borde steakaren vara både nöjd och mätt. Efter det får vi se, hur och om vi går vidare! Citera
limpafton Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Stabilt svar loser. Eftersom du inte är seriös kan jag bara önska dig lycka till vid pokerborden. Fast du borde söka hjälp..... Tror du allvarligt till 101% att du skulle få en stejk hära? Isåfall kan du inte ha varit med hära länge du... Citera
retorik Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Det här kan ha varit den sjukaste start på en dagbok som jag har läst. Men lycka till och jag hoppas verkligen nån stejkar dig Citera
limpafton Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Min deal är 60-40 till mig. Under en två veckors period. Då borde steakaren vara både nöjd och mätt. Efter det får vi se, hur och om vi går vidare! Jag kan tänka mig att stejka dig om vi kör 95-5 till mig. Citera
mgps Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Min deal är 60-40 till mig. Under en två veckors period. Då borde steakaren vara både nöjd och mätt. Efter det får vi se, hur och om vi går vidare! men släpp sargen och kom in i matchen om du är allavrlig. Citera
am Postad 14 April , 2007 Författare Rapport Postad 14 April , 2007 lol, det får tiden utvisa. Men jag utlovade ju 40%. Rätt säkra papper. Men vi lever i ett fritt land... Citera
limpafton Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 lol, det får tiden utvisa. Men jag utlovade ju 40%. Rätt säkra papper. Men vi lever i ett fritt land... Det gör vi definitivt. Citera
kfluffie Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 4. Vädjan om lån och liknande 4.1 - Vädjan om lån av pengar, hjälp med överföring av pengar mellan siter och liknande är inte tillåtet på POKERFORUM.nu oavsett syfte, detta för att undvika inblandning i eventuella bedrägerier och inte för att vara elak mot de med ärliga avsikter. Citera
Recommended Posts