thefievel Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Ken är en tomte. I rest my case. Härligt "Case" du tog upp faktiskt. Kan det vara så att han är en affärsman i grund och botten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Jag tror det är så enkelt att han insett att han inte har någon edge längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Men.. det brukar ju vara jag som levlar folk, inte tvärtom.. Du kan ju iaf få tro att det brukar vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 826,328$ har Kent Lennart spelat in under 10års tid enligt HendonmobDB och de flesta cashes i baltikum, Slovenien, Wales mm.... 826k räcker det ju att man kommer 2a i de flesta WPT eventen numera för att få liknande summor. Så att jämföra sig med Björn Borg vette fan och att spela med eliten är ingen bra måttstock. Fast han kanske syftade på Slovenska turneringseliten som jag iofs inte har den blekaste hur bra den är. Men visst har man ett behov att vinna och att synas så är det väll rätt att sätta sig och spela om godis mot 3-4 åringar för att känna sig som "Kung" för en dag och tillfredställa sitt behov av uppmärksamhet. Sen när varje skottning i större event inte gått hem så kan man gott lägga skorna på hyllan och säga att man minsann var kung på sin nivå. Tror Tobias Linderot också skulle kunna gå ner och spela i korpen och dominera lite om han ville om han hade samme behov av uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Tror Tobias Linderot också skulle kunna gå ner och spela i korpen och dominera lite om han ville om han hade samme behov av uppmärksamhet. Lite elakt mot Linderoth med tanke på att han definitivt tillhör toppskiktet av spelare i danska ligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Men.. det brukar ju vara jag som levlar folk, inte tvärtom.. Du kan ju iaf få tro att det brukar vara så Så länge jag själv mår bra av att tro det kommer jag fortsätta att tro det. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Får jag föreslå att vi i fortsättningen använder konventionen en per level? Det borde minska förvirring angående användandet av ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 826,328$ har Kent Lennart spelat in under 10års tid enligt HendonmobDB och de flesta cashes i baltikum, Slovenien, Wales mm.... 826k räcker det ju att man kommer 2a i de flesta WPT eventen numera för att få liknande summor. Så att jämföra sig med Björn Borg vette fan och att spela med eliten är ingen bra måttstock. Fast han kanske syftade på Slovenska turneringseliten som jag iofs inte har den blekaste hur bra den är. Men visst har man ett behov att vinna och att synas så är det väll rätt att sätta sig och spela om godis mot 3-4 åringar för att känna sig som "Kung" för en dag och tillfredställa sitt behov av uppmärksamhet. Sen när varje skottning i större event inte gått hem så kan man gott lägga skorna på hyllan och säga att man minsann var kung på sin nivå. Tror Tobias Linderot också skulle kunna gå ner och spela i korpen och dominera lite om han ville om han hade samme behov av uppmärksamhet. Inkluderar det livecashgames, liveturneringar och nätpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Får jag föreslå att vi i fortsättningen använder konventionen en per level? Det borde minska förvirring angående användandet av ironi. Grymt bra idé imo. ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Det som är tjusningen med poker. Man kan tröttna o ta flera års uppehåll men sen börja spela igen. Det är ett spel man kan spela hela livet. Tar man uppehåll i sin tenniskarriär så vips är man för gammal. Borg ville ju börja spela igen efter ca 8års uppehåll men mother nature tillät han inte komma tebax på allvar. HAde han vart pokerspelare hade han lirat fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Det som är tjusningen med poker. Man kan tröttna o ta flera års uppehåll men sen börja spela igen. Det är ett spel man kan spela hela livet.Tar man uppehåll i sin tenniskarriär så vips är man för gammal. Borg ville ju börja spela igen efter ca 8års uppehåll men mother nature tillät han inte komma tebax på allvar. HAde han vart pokerspelare hade han lirat fortfarande. Borgs grymma money management-skills hade kommit väl till pass om man blivit pokerspelare istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Grymt bra idé imo. ;) ;) Jag tror du glömde en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Jag vet inte om ni sett min artikel i dagens Expressen (pappersutgovan, sporten på lördagar). Misstänker att vi aldrig kommer få se Ken skriva en sådan rubrik: Poker-SM gav mig beskedet: sämst i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Jag vet inte om ni sett min artikel i dagens Expressen (pappersutgovan, sporten på lördagar). Misstänker att vi aldrig kommer få se Ken skriva en sådan rubrik: Poker-SM gav mig beskedet: sämst i Sverige! såg den slutatade med så, haha fick nog inte plats med allt struntprat8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Nä, jävligt irriterande att dom klippte mitt i meningen. Jag hade vunnit min plats i tävlingen på en gratistävling på Betway.com, så jag har fått se det hela som en gratissemester i Tallinn. skulle sista meningen vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Pinsam jämförelse med Björn Borg. Hade varit mer relevant att jämföra sig med en division 4-spelare som åkt dit för doping. sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jontebt Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 G-daily- Är det ödmjukt att basonera ut sin egen ödmjukhet? Jag vet inte om ni sett min artikel i dagens Expressen (pappersutgovan, sporten på lördagar). Misstänker att vi aldrig kommer få se Ken skriva en sådan rubrik: Poker-SM gav mig beskedet: sämst i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Grymt bra idé imo. ;) ;) synd att en av dom få användare som har något vettigt att säga blir avstängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Har Ken slutat som krönkikör i Aftonbladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Har Ken slutat som krönkikör i Aftonbladet? ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Nej, han har i en tidigare artikel berättat att han ska sluta spela live på toppnivå. Här är dagens artikel: http://www.aftonbladet.se/vss/poker/...050702,00.html __________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Nej, han har i en tidigare artikel berättat att han ska sluta spela live på toppnivå.Här är dagens artikel: http://www.aftonbladet.se/vss/poker/...050702,00.html __________________ Länken funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,1050702,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 EDIT: Anmärkte på fel krönikörgubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts