Gå till innehåll

Program 11: Tiofaldige WSOP-vinnaren Phill Hellmuth gästar studion


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ärligt, klart han ska självgod så som han presterat på pokerscenen.

Och jag tycker det är bättre när gästen pratar såsom han gör istället så som en del varit i programmet som svarar på frågan och sen kniper.

Man är ju ute efter hans egna tankar och analyser.

Riktigt vasst avsnitt. keep on the good work

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra program, tyckte Phil framstod som mer laidback än vad folk tycker generellt. Dock är det ju stor skillnad på en intervju i en mysig liten studio utanför pokern jämfört med livesituationer där man lätt hetsar upp sig.

 

Han borde få ett nytt nick efter denna intervju Phil "you know" Hellmuth.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till Ola och Göran:

 

Varför var denna intervju så mycket bättre? Nu kändes det som att frågorna var klara. Göran visste precis vad han skulle fråga. I dem tidigare intervjuerna har det nästan sett ut som att ni har ett gäng frågor men inte bestämt exakt vilka 5 av dem 10 som står där som ni ska välja t ex. Var det något medvetet bara för Phil var här eller var det han som gav så bra svar?

 

Det kändes som att allt gick rakt idag istället för som vanligt då det verkar som att det är lite tveksamt med vad ni ska fråga han/hon som är på besök.

 

Keep up the good work!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, det är ju underbart att se. Jag har alltid gillat Phil Hellmuth för han har oftast glimten i ögat och han verkar faktiskt ha självdistans även om han har stort ego. Inget fel på den killen. Familjman också! Respekt!

 

Sedan måste Phil Hellmuth vara den pokerspelare som skulle kunna göra världens bästa intervju utan att ens ha någon som intervjuar. :P Han skulle förmodligen kunna prata om sig själv och sina historier etc i hur många timmar som helst. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det något medvetet bara för Phil var här eller var det han som gav så bra svar?

 

Flera orsaker, dels så filmades detta på en separat dag (min födelsedag! erhm..) och vi hade bara ett segment att fokusera på. Dessutom så hade jag möjlighet att förbereda mig mer inför intervjun, och så är det rätt enkelt att förbereda sig inför en kille som Phil som det finns mycket information om och dessutom är van vid intervjusituationen.

 

Att risken finns att man hamnar på youtube om man klantar till det för mycket är ju också ett gott incitament för minutiösa förberedelser. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt besviken ola att du inte berätta att ni hade setts förut :shock:

 

berätta hur du tilta honom igen, var det ngt att mot en bra spelare hade du inte gjort si o så. o var det en stol som flög i bitar?

 

annars bra program, blir bättre o bättre

 

 

Frågade som snabbast innan vi körde igång om han kom ihåg mig, "vi möttes i Vegas för några år sedan". Sorry, no I dont" sa han och då kändes det lite onödigt att dra upp det :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till Ola och Göran:

 

Varför var denna intervju så mycket bättre? Nu kändes det som att frågorna var klara. Göran visste precis vad han skulle fråga. I dem tidigare intervjuerna har det nästan sett ut som att ni har ett gäng frågor men inte bestämt exakt vilka 5 av dem 10 som står där som ni ska välja t ex. Var det något medvetet bara för Phil var här eller var det han som gav så bra svar?

 

Det kändes som att allt gick rakt idag istället för som vanligt då det verkar som att det är lite tveksamt med vad ni ska fråga han/hon som är på besök.

 

Keep up the good work!

 

Det är väll klart att de förbereder sig extra för Phil de har ju pratat om att han ska komma i princip hela tiden sen program ett klart de vill framstå i bra dagar när de gör det programmet som flest kommer se ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En grej som jag "stört" mig på lite är frågorna som folk skickat in.

 

Det känns nästan som dom är påhittade av redaktionen. Det är alltid vanliga namn som skickar in och standardfrågor som "måste" vara med i ett pokerprogram. Känns inte så trovärdigt. Men vad vet jag :-)

 

Özkan är väl inget vanligt namn? Och standardfrågor, jag vet inte det, vissa är simpla och vissa finns det inget bra svar på... Det är ett urval av "fråga Ola-frågor", men lite omskrivna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...