slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Allså det framgår ju som om du inte ens gillar poker och av situationen så är det bästa rådet till dig: SLUTA UPP MED ALL SPEL O GAMBLING FÖRALLTID, GÄLLER ÄVEN TRAV OSV. Citera
Softish Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Har aldrig någonsin uttalat mig nedlåtande angående någons inlägg här på PF, men nu kan jag fanimej inte låta bli. Hur i helvete lyckades du bli politIker som inte ens kan skriva? Sen att ditt korkade inlägg låter som en fjantig jävla fjortis dialog gör det inte bättre. Banna mig gärna för detta men jag kan bara inte hålla käft. Vafan är ditt inlägg riggat eller. Lite väl många stavfel ja och det ekonomiska sinnet går knappast hand i hand med en politikerroll. Tänk om han blir kommunchef en vacker dag . Jag är inte bättre själv när det gäller ekonomi men jag har inte heller haft en tanke på att bli politiker. Citera
Softish Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Ja det är ju dem som instiftat spelmonopolet i Sverige....Som har svårt för att människor tjänar mycket pengar.... Hur fan tänkte du när du svarade så ?? Socialdemokraten Bosse Ringholm bostade Svenska Spels pokersite för att få in mer pengar till staten efter att ha hört hur mycket siterna drar in. Citera
Wokiee Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Socialdemokraten Bosse Ringholm bostade Svenska Spels pokersite för att få in mer pengar till staten efter att ha hört hur mycket siterna drar in. Är detta en omedveten bump eller du ville bara skina lite? Citera
Zeit Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag är inte bättre själv när det gäller ekonomi men jag har inte heller haft en tanke på att bli politiker. Kasta inte sten i glashus nu. Vad är det du inte verkar vara bra på, men ständigt försöker bli nu igen..? Citera
bossbaver Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Hur i helvete lyckades du bli politIker som inte ens kan skriva? 90% av alla lokalpolitiker i landet är de som inte kan skaffa sig ett vanligt jobb pga. angingen bristande social kompetens eller andra problem... Citera
Recommended Posts