Gå till innehåll

Hur lång räcker stats och hud?


synare

Recommended Posts

Vi säger att du spelar 4-6st Texas Holdem NL50 full ring. Räcker då enbart statsen i Pokertracker och en hud, gametime+ eller PokeraceHUD, för att gå plussande om du inte hittar några andra speciella svagheter på motståndaren?

Kanske är svårt när man multitablar och på många pokervideor bla a på 2+2, så kommenterar inte många mycket annat än just statsen när det handlar om reads. Iaf inte på de videor jag sett.

 

När jag spelar tycker jag att statsen ger mig mycket info..

Är han en callingstation? Ja då värdbetar jag som aldrig förr när jag har något, och passar mig lite för att bluffa honom när jag inte har något, som exempel.

 

En svaghet jag tror jag har är att jag har svårt att hitta reads om jag inte hade haft PT. Nu när jag har PT så kan jag välja ut de som jag vill studera närmare.

 

Räcker statsen i Pokertracker (om man har tillräckligt många) för att få hyfsade reads som "räcker" som reads, så att säga?

 

Lite flummigt skrivet jag vet, men det var lite krångligt att få det formulerat på rätt sätt.. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...