SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Jag har varit i kontakt med Silja och tänkte boka paketet, men då sa hon att för att priset ska bli 3400 (3395), så ska man vara ett sällskap på 4 pers som bokar en C-hytt tillsammans. Det gick alltså inte att säga att man bara tar en bädd, utan alternativet var att boka en hel hytt och då blev priset 3600 drygt. Så, vilka bor med mig?! Jag å Joey och två till skulle det vara i så fall. PMa mig så kan jag boka resan. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Resenärer på Spring Cruise -07: 1. SoderKrippa (L) 2. Joey(XL) Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Antar att det betyder 3400 varav resan 1400 och pokern 2000, men sen stoppar PAF in 10%, så det faktiska blir 2200 till priser. Men vet inte Det stämmer. Står på sidan... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Men det betyder ju inget annat än att det är 2200 av priset som går till prispotten och 1200 som går till det övriga arrangemanget. Lite fult att skriva så som de gör, eftersom de e mumbo jumbo. 1400 till resan, varav 200 täcker deras bidrag till prispotten betyder ju 1200 till resan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Men det betyder ju inget annat än att det är 2200 av priset som går till prispotten och 1200 som går till det övriga arrangemanget. Lite fult att skriva så som de gör, eftersom de e mumbo jumbo. 1400 till resan, varav 200 täcker deras bidrag till prispotten betyder ju 1200 till resan. Tror inte det. Tror att Silja tar 1400 för resan och att PAF (som inte är samma företag) adderar 10% till potten. Alltså 1400 till Silja, 2000 till potten och 200 EXTRA per spelare som PAF står för. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Tror inte det. Tror att Silja tar 1400 för resan och att PAF (som inte är samma företag) adderar 10% till potten. Alltså 1400 till Silja, 2000 till potten och 200 EXTRA per spelare som PAF står för. /SK Ok.. och hur tjänar PAF på detta upplägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Vart, av vem beställer man biljetter? VArt inne på PAFs hemsida men inte hittat...finns det några biljetter kvar? (håller tummarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Vart, av vem beställer man biljetter? VArt inne på PAFs hemsida men inte hittat...finns det några biljetter kvar? (håller tummarna) .... Vad sägs om att läsa igenom första inlägget lite närmare . Då hittar du länken http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=31790 Har iof inte själv gått igenom hela den hemsidan, men jag är rätt säker på att det går att beställa biljetter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Hade det gått att köpa biljetter på den där länken hade jag gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Hade det gått att köpa biljetter på den där länken hade jag gjort det. http://www.silja.se, specialkryssningar, scorlla ner, poker, fyll i alla uppgifter, boka! /SK PAF tjänar på detta upplägg genom good will och PR /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekazh Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Låter som en väldigt trevlig pokerupplevelse, lyckas man inte plocka hem förstaplatsen i morgondagens frirulle så får man väl punga fram med stålarna på egen hand, låter väldigt kul hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 Låter som en väldigt trevlig pokerupplevelse, lyckas man inte plocka hem förstaplatsen i morgondagens frirulle så får man väl punga fram med stålarna på egen hand, låter väldigt kul hur som helst! Dela gärna hytt med mig å Joey, man måste va 4 när man bokar... PMa mig i så fall... (om du inte klonkar 1a-platsen dvs:)) /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dabrother Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Kul att många ska me från poker.se . Ska oxo med men kommer inte att spela, ska jobba på den turneringen. Ses där alla pokerhajar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 vad jag kan hitta så kör PAF 2 satteliter näste vecka på lördag och södag kl 18:00 (20:00 svensk tid) kolla på http://secure.paf.fi/Poker?pn_action=GET_TOURNAMENT_SCHEDULE är osäker på tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 2 snabba frågor: 1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur) 2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game? Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 2 snabba frågor: 1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur) 2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game? Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. . Jag hoppas det är så att man kan lira sit&gos o cashgames på kvällen o den stora turneringen är dan efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 Jag hoppas det är så att man kan lira sit&gos o cashgames på kvällen o den stora turneringen är dan efter.. Om det är så är ju givet att man ska med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 2 snabba frågor: 1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur) 2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game? Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. . Enligt de små fåglar som viskat i mitt öra så kommer alla att starta samtidigt vid ca 21.30-22.00 och sen spela till ca 04.00. Sen kommer turren att fortsätta med kvaravarande vid 9.00 på söndagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 24 April , 2007 Rapport Share Postad 24 April , 2007 2 snabba frågor: 1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur) 2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game? Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. . Ser att det e Svitenbesökare man har att göra med Jag vet inte när turren ska liras, men bestämmer du dig för å haka så får du gärna dela hytt med oss, behöver fler companions innan vi bokar (som jag tjatat om i 100 trådar nu känns det som...). 76an går utanför min dörr på katarina bangata och går ända ner till båten /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fedorov Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 E inte 1400:- jäkligt dyrt för en kryssningsbiljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordlight Postad 25 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2007 Jag hoppas det är så att man kan lira sit&gos o cashgames på kvällen o den stora turneringen är dan efter.. Cashgames och Sit'n'Go finns tillgängligt under hela natten samt dagen. Turneringen beräknas vara färdigspelad runt 15.00. /Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miss_Jojo Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 2 snabba frågor: 1. När beräknas turneringen börja och vara färdigspelad? (dvs finns det schema+struktur) 2. Vilka tider och nivåer samt spel kommer det att finnas i cash-game? Jag är jäkligt sugen att följa och spela men är det en sån där turnering som börjar vid midnatt och ska hålla på till eftermiddagen vet man ju själv att man skulle ha svårt att hålla sig vaken, knegare med arbetartidsrytm som man är. . Hejsan Registrering kommer att ske mellan 21.00 och 22.00 och sen börjar turnering kl 23.45. Vilka spel som kommer att finnas i cashgame beror på vad folk vill spela Hoppas vi ses där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 HejsanRegistrering kommer att ske mellan 21.00 och 22.00 och sen börjar turnering kl 23.45. Vilka spel som kommer att finnas i cashgame beror på vad folk vill spela Hoppas vi ses där!! Inte omöjligt, måste bara reda ut lite frågetecken först Strukturen ligger uppe på: http://www.pokercruise.eu/index.php?page_id=32&article=68 Nu till en fråga, efter period 9 är det inlagt BREAK med stora bokstäver. Bryter spelet för natten då och påbörjas igen på förmiddagen? I sådanafall, vilken tid på förmiddagen ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Nu till en fråga, efter period 9 är det inlagt BREAK med stora bokstäver. Bryter spelet för natten då och påbörjas igen på förmiddagen? I sådanafall, vilken tid på förmiddagen ungefär? Tillåt mig citera inlägg nr43 i denna tråd: Enligt de små fåglar som viskat i mitt öra så kommer alla att starta samtidigt vid ca 21.30-22.00 och sen spela till ca 04.00. Sen kommer turren att fortsätta med kvaravarande vid 9.00 på söndagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Mina fåglar hade tydligen fel på starttiden men i övrigt verkar det iaf stämma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts