MR_Jimmy Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 Alex Jacob och Steve Paul-Ambrose är väl hyfsat kända. Sjukt kul humor i turneringen som bla Jacob var med i, kommer inte ihåg vilken det var. Iaf så va en tysk med, och så gick en kille med 99 allin, mot tyskens QQ. Så sa en halv rolig amerikan något i stil med: -Det sjuka är att tysken kommer stå och skrika nein nein nein Kolla på det tyckte det va stor poker humor, min återberättelse sög rätt hårt gentemot IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 Ja, en riktig själsfrände till mig, den personen. Det var väl irländaren som sa det, har jag för mig. edit: är dock ganska säker på att personen var hel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Du har en skön bitter humor Eury. De två första tv-sändningarna var väl ok underhållning, bättre än jag förväntat mig med de line-upsen. Vad är det för finalbord nästa gång? EDIT: Bitter kanske var fel. Dryg, överlägsen? Kul så länge det inte drabbar en själv liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Nån som såg senaste wsop avsnittet? avsnitt 5.. Sjuklig tilt av devil fish.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soccerkeeper Postad 13 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 the tv on the WSOP hasnt come out yet where i live but i saw some of the stuff on youtube looks pretty good Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts