Gå till innehåll

svacka?


Scaniac

Recommended Posts

känns som jag är konstant på tilt på hela tiden, synar ut onödiga potter osv. lirade live med grabbarna idag men det gick åt skogen , för mycket oseriöst flipp ? lirade live med ngra okända i söndags, flög på 3badbeats i rad. senlyckas jag spela upp mig o gå plus, kan dm badbeatsen ha påverkat mig ?

eller har jag bara hamnat i en formsvacka?:shock: tar gärna emot alla tips jag kan få, vila o pausa från spel vet jag, men kanske typ göra ngt annat avslappnande? jag gillar t.e.x att spela spel, som t.e.x WoW .. det får mig att slappna av, man kanske ska fokusera sig påd et ett tag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

synar ut onödiga potter osv [...]kanske typ göra ngt annat avslappnande? jag gillar t.e.x att spela spel

En fälla som är lätt att falla i är ju just att stressa och försöka "vinna tillbaka" förlust. Det går (oftast) inte i det korta loppet, men i det långa (om man inte tiltar igen och förlorar mer onödigt som man ska "vinna tillbaka").

 

Man behöver nån form av utlopp, avreagering. Ibland kan det vara att steama lite (svära lite lagom i chatten och Sit Out en stund) eller att gå från cashbordet live. Ibland längre, och man behöver nån form av belöning.

 

Ja, att atombomba skiten ur nån i C&C:Generals, Age of Empires eller Civilization eller lyckas vinna Dödsmördaryxan Allan +4 i WoW kan vara avslappnande. Det är en seger.

 

Edit: Vad JoeFalk sa. Det ska vara kul att spela, inte ett tvång. Experimentera.

 

Jag föreslår att du provar HORSE i turneringsform.

 

(Jag hoppas att ingen oinsatt ser det här. Det kan annars tolkas som att jag föreslår att Papco provar atombomber och heroin. Det är inte vad jag menar. Jag har inte provat själv (bara fälthaubits och jazztobak men absolut inte samtidigt), vad jag menar är Avreagering och Experiment.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak jag starkt avråder dig till är att spela madden när du är förbannad efter att ha spelat, för mig resulterar det enbart i att jag spelar skitdåligt, blir ännu argare och sitter och skriker hejdlöst åt mina spelare att dom är värdelösa och sämst i världen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...