limp_asterix Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Undrar ifall någon har läst Spela poker som proffsen av Phil Hellmuth Jr.? Är det något att ha? Citera
PsychicIor Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Jepp....jag har läst den. Är väl okej...Köp den i pocket så blir den inte så dyr. Förordar väl ganska hårt supertight is right. Citera
Verbal__Kint Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Helt ok Limit bok. Nästan inga NL tips av värde. Citera
mgps Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 har hört att boken ska vara urusel. Citera
becknish Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 jag tycker inte den e speciellt bra, mest en massa skryt. på amazon.com hittar du värdefulla recensioner av de flesta böcker även om jag rekommenderar dig att beställa från nån annan leverantör Citera
PsychicIor Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 har hört att boken ska vara urusel. Urusel är väl synd o säga.... Okej är den. Men skulle aldrig pröjsa 250:- för den. Men köper man den som pocket som jag gjorde under 100 lappen är den okej. Han är ju iaf hyggligt framgångsrik så något skall han väl kunna förmedla ut . Men de böcker jag läst efter har ju varit bättre. Citera
limp_asterix Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Postad 10 April , 2007 Okej. Det är mest fixed limit delen jag är intresserad av. Så om jag har förstått det rätt så e den värd att läsa om man får boken billigt:-D Citera
jojje2k Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Köp Small stakes holdem av Ed Miller om du vill lära/utveckla ditt limitspel Citera
PsychicIor Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Okej. Det är mest fixed limit delen jag är intresserad av. Så om jag har förstått det rätt så e den värd att läsa om man får boken billigt:-D Skall du bara köpa 1 bok skulle jag välja någon annan.... Finns som sagt mkt bättre. Citera
frirullare Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Bra nybörjarbok till fixed limit om man ska spela low/micro-stakes. Du lär dig reglerna (och lite till) till alla 7-stud och omaha + omaha hi/lo. Men riktigt bra nybörjarbok för man blir väldigt intresserad av poker, jag blev i alla fall. Synd att han inte skrev mycket om Nl-turneringar. Han är ju ganska bra på dem8-) 10-wsop armband är inte helt fel:) Citera
SouthEast Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Brag: Fick en gratis och signerad av Phil. Citera
Bubba123 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 jag semi-samlar på pokerlitteratur, beställt en massa genom FPPS på pokerstars, får ju säkert 10 i veckan eller nåt. Tycker det ser snyggt ut i bokhyllan Hursomhelst, Phils bok är den absolut sämsta jag någonsin läst av alla de böcker vars syfte är "utbildning". Riktig härlig kalkon. Men detta inte sagt att den inte är underhållande. Värdet ligger i att den e så kass, varpå stor komik uppstår, ungefär i enhet med mitt favoritprogram på TV: Sjunde Himlen. Han delar in spelartyper i olika djur, själv anser han sig vara det finaste och sällsyntaste i djurriket, "örnen". Ungefär där har ni nivån. Stor komik? Ja! Lärorikt? Ja, ditt mål är att Gula i lagom takt (Phil är tiiiight) Citera
Fors999 Postad 7 Juni , 2007 Rapport Postad 7 Juni , 2007 Denna bok var iaf riktigt basic hade ju hoppas på lite turnerings tips av den högre rangen men det fick jag inte För nybörjare kan jag faktiskt tipsa om den. Citera
mikj Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Tycker han borde skippat FL i boken som var för basic. Strategier i NL turneringar är det man vill läsa från en sån här författare. Funderar man på H.O.R.S.E så är boken bra. Bästa var priset. 69kr köpte jag den för. Citera
Pold Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Det är ju märkligt att phil predikar om tight spel när han själv fiskar/slaskar som fan på HSP.. Citera
Recommended Posts