MrBrun Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Nu känner jag mig en aning dum som postar detta här. Det är ett gäng som anordnar en home game turnering ikväll. Har läst upp en del på homepokertourney.com. Jag vet att alla mina svar finns där och säkert någonstans på detta forumet också. Problemet är brist på tid. Vad jag behöver är en bra struktur för en 20-30 spelare NL HE-turnering. Turneringen bör inte vara mer än 3-4h. Tacksam för hjälp. /brun Citera
Bein Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Kör cashgame om ni är 20-30 pers som bara kan spela 3-4h, skulle minst villja kräva 6-8 för att det ska vara roligt och bli mycket spel. Citera
hansolo Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Nu känner jag mig en aning dum som postar detta här. Det är ett gäng som anordnar en home game turnering ikväll. Har läst upp en del på homepokertourney.com. Jag vet att alla mina svar finns där och säkert någonstans på detta forumet också. Problemet är brist på tid. Vad jag behöver är en bra struktur för en 20-30 spelare NL HE-turnering. Turneringen bör inte vara mer än 3-4h. Tacksam för hjälp. /brun Ingen fråga är dum! Ni är rätt många spelare i förhållande till tiden, så om ni vill köra turnering så måste ni ha en ganska brant struktur, typ 10min per blindsperiod. Det blir givetvis mycket lotto, men med begränsad tid så får ni göra så, eller köra cashgame istället. Citera
MrBrun Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Postad 10 April , 2007 Det blev bra till slut. 19 pers uppdelade över 4 bord. 1k/2k mörkar och runt 150k i stacken. Höjningarna var inte helt konsekventa men det flöt på ganska bra. Turneringen var slut efter nästan exakt 4 timmar. Själv hamnade jag på bubblan Lite finjusteringar till nästa gång är allt som behövs /brun Citera
Recommended Posts