Gå till innehåll

Vilken bonus? NL25-SH


CFJLarsson

Recommended Posts

Hej.

Har gjort Partys signup, Pokerstars signup, Ladbrokes signup...spelar som sagt NL25-SH. Vilken borde jag rikta in mig på nu? Har 600$ jag kan flytta runt med... Tänkt på Empirepokers signup och Everest Pokers signup men Ni har säkert bättre tips.

 

Tack på förhand!

 

Ett förslag är väll (även fast det kanske inte matchar din önskan helt).

 

DreamPoker - Signup bonus - 25% up to $50.

 

Den är ju inte stor men det är en x5 bonus, det enda negativa med den är att det är en "contributed" fast det är dom flesta Prima bonusarna numera verkar det som.

 

http://dreampoker.com/120_match.aspx

 

For the purpose of this Bonus, a raked hand is defined as any hand in which the player makes a contribution to the pot and the hand is raked subject to the player playing at a table with a minimum limit of 25c / 50c.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förslag är väll (även fast det kanske inte matchar din önskan helt).

 

DreamPoker - Signup bonus - 25% up to $50.

 

Den är ju inte stor men det är en x5 bonus, det enda negativa med den är att det är en "contributed" fast det är dom flesta Prima bonusarna numera verkar det som.

 

http://dreampoker.com/120_match.aspx

 

Dreampoker har även en toplista där dem ger ut $10,000 till dem 30 flitigaste spelarna. Du måste dock lira typ 4 timmar om dagen 5 bord ( max på sidan förövrigt) om du vill komma in på listan. Dock nollställs den i början på månaden så det blir tufft att hinna in nu.

Dem har även loyaltyfreerolls varje söndag där du kan vinna ganska bra. Har en seger och en 4:e plats på tre försök.

 

Skicka gärna PM om du vill ha mer info, är dock inte så insatt i deras bonus men spelade på dreampoker fram till månadsskiftet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Everespoker bonusen:

 

100% up to $100

No Everest Poker bonus code required

Must earn 14.28 Summit Points for each $1 in bonus money ($0.07 for each Summit Point)

Bonus is released after leaving table with no set increment.

Bonus expires after 30 days.

 

Är den svår? Åsikter?

 

 

Sökte lite på bonuswhores-hemsida och enligt deras "ranking" system (för NL25-SH-signup bonusar) blev det så här:

 

1 Wingows Poker No Deposit Bonus

2 Party Poker Sign-Up Bonus

3 Empire Poker Sign-Up Bonus

4 Poker Room Sign-Up Bonus

 

sedan följer ca 20 andra klienter på OnGame...osv...

 

länk (för Er som var lika okunniga som mig inom området nyss) : http://bonuswhores.com/site-utilities/bonus-rank.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...