Aeis Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Testade Purple-Lounge idag och verkligen hatade färgen. Har hört att det ska gå att andra. Någon som vet länk till hur jag gör eller kan beskriva? Citera
butcha Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Filerna för utseendet på borden till Primas klienter heter "table2.dat", "table5.dat", "table6.dat", "table8.dat" och "Table10.dat". Olika filer för antalet platser vid bordet. Du hittar filerna om du söker annars ligger dom i "\theme\Purplelounge\global\Table2" för exempelvis "table2.dat". Det går inte att läsa filerna i Photoshop och jag har inte brytt mig om att få det att fungera. Däremot kan du öppna dem i MS Paint och därifrån klistra in ditt modifierade utseende ifrån t.ex. Photoshop och sen spara. Hojta till om nåt strular. Gonatt! Citera
stenarn Postad 7 Juni , 2007 Rapport Postad 7 Juni , 2007 Någon som har en skön skin med gröna bord eller så? Citera
hnat Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Går det att modda annat än borden, typ korten eller knapparna? Har ändrat bordet, men det matchar ju inte så bra med resten av klienten. De enda filerna som verkar gå att öppna i paint är de olika borden. Citera
Fnii! Grrp! Postad 7 November , 2007 Rapport Postad 7 November , 2007 Jo, det mesta går att modda. Jag skulle vilja fråga om nån har lyckats modda miniborden så att man faktiskt ser de nedre högra stackstorlekarna när slajdern är framme. Jag skulle bli jätteglad. Citera
Recommended Posts