juniorpoker Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Postad 26 April , 2007 Blivit alldeles för lite spel de senaste dagarna, d.v.s. ingenting alls. Idag kom iaf koden till nya bankkortet så nu åkte det in lite pengar på både Svenska Spel och Prima, skönt att kunna alternera lite mellan flera olika siter. Hur är moståndet på Prima jämfört med Stars, någon som har koll? Nivåerna det angår är 0.5/1 och 1/2$. Vilken nivå på Svenska Sple motsvarar dessa nivåer spelmässigt? Citera
juniorpoker Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Postad 26 April , 2007 Spelar en kvällssession. Började med lite 1/2 på Pokerstars vilket resulterade i 121$ plus. Gick sedan över till Prima och grindande lite 0.5/1, men spelade där riktigt riktigt uruselt. Gjorde riktigt dåliga och ogenomtänkta spel gång på gång, och tog flera riktigt usla riversyner. Backade nästan 200$ där så back cirka 80$ idag. Kom på mig själv sitta och vara riktigt trött på slutet, dålig disciplin, vet att jag spelar värdelöst när jag är trött. Nya tag tages någon annan dag. Citera
juniorpoker Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Postad 28 April , 2007 Klämde in en liten session på förmiddagen. 77$ upp på prima och 10$ upp på Stars, det senare kändes riktigt skönt då jag låg back i princip hela sessionen innan jag tog hem en trevägspott på nästan 600$ med toppset emot två flushdrag. Totalt alltså 87$ upp Citera
Recommended Posts