Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det var länge sen jag spela på 24h och B2B nätverket i och med att Hey snart ska byta.

Men jga gillar vissa spel som ni har som sökö och telsina trots att folk idiot callar och vinner. Men det är action fyllt och roligt.

Det man ogillar i holdem spelen är det tighta spelet och tror det beror på cashback systemet som ni har, vore det inte bättre att vända sig till rakerebate eller något liknade och erbjuda 30% eller nått. Folk spelar väldigt tight för att få så mycket cashback tillbaks som möjligt och det gör att spelet blir väldigt tight.

Eller vad tror ni andra forumsdeltagare samt 24h folk ?

Postad

Spelet har ändrat sig enormt mycket senaste månaderna. Numera dräller det av galna finnar samt i övrigt en stor blandning av nationaliteter. Framförallt har antalet polacker ökat stort på cashgameborden och det finns även en hel del israreler av blandad kvalitet.

Spelet är absolut inte tight längre - man blir ju galen av alla dessa bad beats mot tomtenissar som satsar vilt och träffar, men i längden bör man ju vinna..

I framförallt Sökö och Omaha är spelet helt vilt ibland, men även på vissa Texas-bord.

(spelade förresten Telesina idag för första gången.. callade till rivern och träffade en stege i första handen.. ren nybörjartur.. men kände ändå att det där inte är mitt spel.. )

Postad
Ni som säger att det inte är tight längre, nämn gärna vilken nivå med :)

Oops. Sorry. Självklart.

Sökö - alla nivåer.

Omaha och Texas - upp till 0.25/0.50. Spelar sällan högre, då jag tyvärr tenderar att bli dumsnål på högre nivåer (läs tight-weak).

Det som är intressant med Texas är att det tidigare inte alls var så löst på 0.25/0.50. Polackerna etc verkar börja söka sig mot högre nivåer och det kan nog sprida sig ditåt framöver.