Gå till innehåll

Stejkad Klyka är fri - Stejkningen är avslutad


Klyka

Recommended Posts

  • Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lymfcancer var det visst. Tyvärr varbeskedet av den negativa typen, med andra ord. Men det finns tydligen stort hopp, chanserna uppskattas till 80/20 (positivt, inte negativt) efter de första behandlingarna. Han går på strålning och cellgift.

 

Och han har fått hit sin fru.

 

Pokern gick åt skogen igår. Först semitiltade jag på en fisk som gjorde 11 rebuys och spelade alla händer för stack. Han förlorade som en sate, men klonkade från mig. Sen började jag MSN-konversera med min cancersjuka vän när han kom online, och då var det liksom inte särskilt intressant att sno blinds längre. Så jag tynade bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte lova nåt... Tack för ölen, btw, jm_j!

 

Alltså jag kom ihåg det?!?

Det vart en del andra som jag missade pga min mongofylla.

Eller tror det iaf eftersom jag har väldigt få minnesbilder efter min första rebuy på 20/20-omahan...

 

o där va man ute på 15:e plats. $108 cashade jag iaf.

 

Surt... Gick och la mig när du åkte först på spö och sedan dubblade upp från ca 60k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag kom ihåg det?!?

Det vart en del andra som jag missade pga min mongofylla.

Eller tror det iaf eftersom jag har väldigt få minnesbilder efter min första rebuy på 20/20-omahan...

 

Jovars, vi vart ner i din hytt o drog ett par öl. Sen vart det ut i katakomberna där vi mötte tre finnar som inte tyckte om mig för att jag var svensk. "But I like you" försökte jag med, men de nappade inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 0.97 cent på stars så jag får inte skriva i chaten vilka jävla as. Tänker fan inte sättta in nått, sätter mig på nått microskit så kanske man kan ge dig ett lycka till vid finalbordet.

 

Bah, de e snobbar allihopa! Nåja, jag har ändå chatten avstängd.

 

Nice me lite rail, då får man skärpa sig lite. Har tre som håller koll på mig nu. eventuellt 4.

 

Btw, detta kan bli mitt livs största klonk, inte så svårt fixat mtp att mitt rekord (online) är $216..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar! Sjukt nöjd! $1500 e min största pokervinst nånsin, inklusive live. Men mer blir det framöver!

 

Diskuterade sista handen med Conspy ur minnet. Först var jag missnöjd med den, men nu vet jag inte så säkert. Får kolla närmare, men nu ska jag dumpa ett kilo adrenalin i nåt hörn nånstans.

 

Tack, ni som railade o såg till att jag skötte mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...