Drayman Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 men att gå så långt som i Expekts banner är väl att ta i? Visserligen under begränsad tid. Men jag tror jag avstår:-) http://expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3056 (se text i bannern högst upp på sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wzl. Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 pokerhumor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag är iofs bakis, men...kan nån förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jag är iofs bakis, men...kan nån förklara? Inte jag iaf. Konstig ordföljd, men utan att ändra meningens betydelse. Kort sagt, inte ett dugg roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 men att gå så långt som i Expekts banner är väl att ta i? Visserligen under begränsad tid. Men jag tror jag avstår:-) http://expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3056 (se text i bannern högst upp på sidan) Är du född i farstun eller vad är det frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Bortsett från att det är en rätt kass bonus så fattar jag inte det roliga heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Det var ju inte roligt for 5 ore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Inte jag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wzl. Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag är iofs bakis, men...kan nån förklara? Kick your bankroll off here - limited time only Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Kick your bankroll off here - limited time only Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Kan det vara detta han menar? Ge din bankrulle ett rejält skjut - under en begränsad tid :? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Gissar på att trådskaparen besitter begränsade språkkunskaper och fick översättningen till nånting i stil med: Blås din bankrulle här - under begränsad tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Kick your bankroll off here - limited time only Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snudde Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 nu pekar vi alla finger på trådskaparen som hade lite otur när han tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Kan det vara detta han menar? Ge din bankrulle ett rejält skjut - under en begränsad tid :? Om det står så här på den svenska sidan så kan man ju nästan förstå trådskaparen. Den engelska versionen är ju totalt humorfri. Att ge sin rulle ett skjut är väl däremot nästan skoj. Inte alla som blir sexuellt attraherade av sin rulle, bortsett från Joakim von Anka då kanske.... Men inte jättekul nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts