larsdissler Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Heja Heja Heja Modo½!! Hutt hutt för fan:) Citera
Brytta Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Heja Heja Heja Modo½!! Hutt hutt för fan:) yeah!!! Citera
bentus Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Nee är ni dumma VET MAN NÅTT HÅLLER MAN PÅ LINKÖPING HEJA CLUBEN! Säger bara med mutade dommare är det ända sättet MODO kan vinna Citera
Cyntax Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Lätt man hejjar på Modo i finalen. Hejja Hejja! Citera
sorkenkk Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Linköping förtjänar verkligen att vinna efter att de spelat ut FBK så hårt i semin.... så småhåller väl lite på dom nu. => Citera
kj_ Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 LHC förtjänar verkligen att vinna...slår man ut kaffegänget från Karlstad ska man vinna Citera
Cyntax Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Linköping förtjänar verkligen att vinna efter att de spelat ut FBK så hårt i semin.... så småhåller väl lite på dom nu. => LHC förtjänar verkligen att vinna...slår man ut kaffegänget från Karlstad ska man vinna Lägg till att man spöade Luleå, laget ingen ville möta i kvarten.Men vem som förtjänar och vem man hejjar på är två skilda saker. Go Modo! Citera
Snaso Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Brukar vara ett Modo fan men sen Joakim Lindström lämnat laget håller jag nästan på Linköping, av de 2 senaste matcherna så har Linköping varit det bättre laget enligt mig, dom förtjänar att vinna tycker jag. Gillar Modo men hoppas ändå Linköping vinner. Citera
hnat Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Är väl rätt bakvänt att prata om vem som förtjänar att vinna finalen beroende på hur det gått tidigare. Modo kom ju bättre i grundserien liksom. Tycker det är rätt skönt att inte färjestad är med. Blir ju rätt lite långtråkigt att se samma jävla nissar varje år. Citera
Recommended Posts