Zamora25 Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Nu har Nordicbet odds på Live Poker-SM 2007. Favorit: Johan Storåkers Dan Glimne har högsta oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Lol, på Nordicbet står jag i 81 ggr, på Betway det dubbla. Nordicbets odds är löjliga, förväntar dom sig ett 100-mannastartfält? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Lol, på Nordicbet står jag i 81 ggr, på Betway det dubbla.Nordicbets odds är löjliga, förväntar dom sig ett 100-mannastartfält? Skitodds på NordicBet, som sagt. Utdelningsprocenten på 75 är löjligt låg. Förresten hittar jag inte odds på Thomas Nilsson nånstans ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brytta Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 har betway högst odds? och nån som vet om man får spela på sig själv? Jag tycker det är snuskigt överodds på mig själv!! och en sånt här gyllene tillfälle vill man ju inte missa för allt smör i småland:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddeman Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Jag skulle aldrig spela på mig för 81 ggr. pengarna, fast lite kul är det att Glimne har samma odds som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Fredde du har 251 ggr pengarna ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
headhunter78 Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Heh själv har jag inte ens fått några odds...Kanske inte så konstigt egentligen med tanke på min amatör status...hehe Men men får se om vi inte kan ändra på det på något sätt... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddeman Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Fredde du har 251 ggr pengarna ju Nu kan det ju vara värt att slänga in en tia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 150ggr pengarna va bra snålt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bajsmannen Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 har betway högst odds? och nån som vet om man får spela på sig själv? Jag tycker det är snuskigt överodds på mig själv!! och en sånt här gyllene tillfälle vill man ju inte missa för allt smör i småland:-D jag satsar rullen på dig bruuschan!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Daniel Eriksson, 200 gånger pengarna.. det är ett kap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts