Gå till innehåll

Detta är inte någon tycka synd om mig tråd!


Revenge

Recommended Posts

Det hörs på ditt sätt att resonera att du inte förstått grunderna i moneymanagement och sannolikhetslära. När du dessutom skriver att du har koncentrationssvårigheter så är det väl rätt uppenbart att poker inte är ett spel för dig?

30k e inte speciellt mycket pengar för en vuxen man med ett arbete (framgick inte av din historia om du hade något, men om du inte har det så är det på tiden att du skaffar ett så du har nånting annat att fokusera på.)

Ge upp tankarna på snaran direkt. Du har fler personer än dig själv att tänka på, fatta hur din familj kommer känna sig och hur dina barn ska få växa upp utan pappa. Detta för ynka 30k?? De skulle inte acceptera din bortgång för 30miljoner, det kan jag lova.

 

Jag kanske låter hård, men jag önskar dig verkligen lycka till i ditt tillfrisknande, vi är många här på forumet som stöttar dig.

 

Nej jag förlora inte 30 papp igår på 5 kåkar. Men har man fått 2 kåkar emot sig och träffar en triss så tror man inte att mot spelaren sitter på kåk.

Men man borde ju förstå det då man blivit straffad 2 ggr tidigare typ.

 

Jag tycker det är konstigt på SvS, vet ej hur många av er som spelar där men kåkar och fyrtal delas ut varann gång. Men det hör inte hit.

 

Hjort jag ska ta till mig dina råd men jag och min psykolog har bestämt oss för att avsluta samtals terapin efter över 2 år. Jag har gått igenom en trauma och var nära att dö, vilket har medfört att jag fått PTSD, det gör att jag lider av koncentrations svårigheter med mer. Jag har även försökt ta mitt liv ett par gånger. Men jag lovar att lyssna på dina och de andras råd för familjen behöver ju mig.

 

30 k är väldigt mycket för mig. Vart kan man läsa om Seven ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hjort jag ska ta till mig dina råd men jag och min psykolog har bestämt oss för att avsluta samtals terapin efter över 2 år.
Det kan vara en idé att byta metod och psykolog. Finns en massa varianter på behandling och många av dem är rejält verksamma även om du kan behöva växla lite mellan olika medicinkombinationer och metoder innan du hittar rätt.

 

Behöver heller inte vara fel att bomba hårt med lugnande en period för att komma ur en krisperiod och få lite perspektiv. Och det är fan så mycket bättre med benzodiazepiner under läkares översikt än att dra i sig alkohol på egen hand.

 

Men jag lovar att lyssna på dina och de andras råd för familjen behöver ju mig.
Det enda du behöver göra är ju att få ned ångestnivåerna för att det ska vara bättre att leva än att vara död. Det är något som är väldigt genomförbart och som i stor utsträckning kan göras genom att ändra lite i beteenden och levnadssituation och kanske käka lite tabletter som ändrar lite i hjärnan på dig.

 

30 k är väldigt mycket för mig.
Jag säger inte att det är lite pengar, jag säger att det är lite pengar över ett liv. Vilket ju är vad du måste räkna med om du funderar på att ta livet av dig. Och i perspektivet 50 år till så är 30 papp verkligen bara en droppe i havet. Mindre än en tjuga i veckan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt konto hos Betsson är nu avslutat.

 

Mitt konto hos Expekt är nu avslutat.

 

Mitt konto hos William Hill är nu avslutat.

 

Mitt konto hos Party Poker kommer jag stänga ner.

 

Tack för all uppmuntran, har inte spelat poker på 2 dagar nu. Det är inte lång tid men en början i all fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tråden om Se7ven läst hela. Det går inte riktigt att jämföra oss.

 

Han saknar familj och barn, det har jag.

 

Jag vill inte vara taskig mot han men han verkar rent ut sagt lite små barnslig.

Han hoppar mellan nivåer, spel och verkar spela mycket skit händer som 63, idotcallar trots att potoddsen säger att han inte ska calla. Men vinner ibland stora potter på det och förlorar stort ibland.

 

Jag har inte förlorat 30 K på en månad som många här verkar tro utan under 3 månaders persiod och då är även vinsterna inräknande.

 

Det jag har tagit ifrån familje kassan, barnenoch mig själv kan vara mellan 20 000-22 000 kr.

 

Men jag går ju minus och håller på med att förlora in familj med. Ni skulle bara se hur glad min fru vart när jag avsluta 3 siter igår.

 

Jag har inte vågat avsluta den på svenska spel än, där jag spelat mest. Men när jag samlat tillräckligt med mod så kommer jag även göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste inse att du spelar på en för hög nivå! Eftersom man i poker har otroligt stora svägningar, man måste ha en så pass stor bankrulle att man kan förlora 5 floppade kåkar i rad. Men det bästa du kan göra är att lägga ner spelandet!

 

Även om alla spelar på låga nivåer så måste nån backa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag går redan till psyk pga. depression. Jag spelar mina händer efter böckerna jag läst. Men SvS delar ut kåkar på löpande band.

 

Du vinner väldigt sällan med AA hos dem.

 

Som jag berätta jag fick 5 kåkar emot på kanse 40 spelade händer.

 

Sitter med AQ, träffar AA3 förlorar. Sitter med AK träffar AA igen och en 2:a kommer floppen. klart det sitter med pocket 2 och 3.

Hur ska man spela så menar du ?

 

Sitter med KJ får träff på K, K, killen synar ner mig till rivern och får träff på färg han synar med inget trots en regnbåg flopp.

 

Jag vill inte analysera mitt spel, men blir trött på påstående där man påstor att jag spelar fel. Hur ska man spela ett vinnande spel då ?

 

Skitsamma för jag ska ändå försöka att sluta och jag kommer inte snacka med min fru om det, skämms för mycket för det.

 

Jag tar hellre till med snaran!

 

 

 

men snälla, börja inte prata om självmord, det är bara löjligt. hon kommer antagligen förstå.

 

det kan aldrig vara värt att hänga sig pga lite förlorade pengar eller av något annat skäl heller för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hjort har redan sagt allt jätte bra ser jag nu.

 

följ hans råd och lycka till.

 

som han säger så visst känns det säkert hemskt nu att ah förlorat 30K men det är inte så illa som du tror.

 

du kommer komma tillbaka! lycka till!

 

men skit i pokern, det finns ändå så mycket vettigare saker att syssla med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skäms att säga detta men fick ett återfall igår, ville vinna tillbaks.

 

Har världens ångest idag för att jag igår tog ut yttligare 400 kr från min äldsta dotters fond konto. Jag läste om TexasLimitKing och vart imponerad och det var det som fick mig att begå detta misstag. Vill inte skylla på han men killen verkar grym och väldigt intelligent. Han gick ifrån 1/2 dollar limit till 200/400 på 2 år.

 

Jag provade limit spel gick bra ibörjan men det var tight gick in och börja spela omaha, plussade upp till över 300 dollar en finne som bluffa mycket.

 

Får AA på omahan ingen höjer preflopp jag gör det och får träff på yttligare ett par och höjer rätt rejlt då finnen nästan reraisar mig kraftig. Vet inte om han bluffa mig men i och med att alla kort i floppen var i ruter så våga jag inte calla. Det fick mig att tilta. Får en ny hand med AAA6 och ngt och några andra kort, jag trodde jag satt med trissen då jag inte är så bra på omaha och trodde jag träffat kåken men döm om min förvåning när jag på rier går allin och förlorar mot färg. Folk chansar mycket vid omaha borden han som synade ner mig träffade färgen på rivern.

 

 

Ikväll ska ge min fru bankdosan och hålla mig borta ifrån pokern så länge som det bara går. Man kan inte vinna när man är tiltad!

 

Jag vill verkligen bli en bra spelare och det är det som driver då jag känner att jag har potential. Jag tycker poker är en rolig hobby men jag kan dra ner en hel familj i skitet.

De har gått så långt att min 5 åring snackar om poker hela tiden på dagis och tycker att det är jobbigt att jag bara sitter vid datorn och spelar poker. Hon bruka skälla ut mig för det. En morgon satt inte jag spela och då kunde hon sätta sig och spela vid datorn och hon gav mig världens beröm för det, fan vad stolt man kände sig som pappa. Den lilla tösen är väldigt verbal och intelligent. Även min fru har börjat tröttna då hon tycker jag sitter väldigt mycket vid datorn.

 

Jag ville skriva av mig lite mer men tappade tråden och om jag kommer på det så kanse jag återkommer.

 

Ps. Hjort äter lugnade Xanol (vet ej om stavat rätt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herre gud. Vet du vad Money managment är? och hur kan du sätta dig och spela omaha för pengarna när du inte enns kan reglerna?

Aja om inte den här tråden är ett dåligt skämt så vet jag inte vad jag ska säga.

Att du påstår att du spelar rätt men ändå förlorar hela tiden stämmer inte.

Du är en förlorande spelare som borde sluta spela poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar Omaha för att det inte är så tight. Vill ju vinna tillbaks det jag förlorat.

 

Nej jag anser inte att jag spelat fel på SvS där de delar ut kåkar på löpande band samt fyrtal. Om du sitter med AK och träffar ett set i A skulle inte du fortsätta betta och ställa motståndaren allin ?

 

Jag har en agressiv spelstil där jag går allin på turn eller river. Det gör att jag kan vinna mycket eller förlora mycket. Alla vi har ju olika spelstil.

 

Du kanse har rätt att jag inte ska ägna mig åt poker men jag tycker fortfarnde det är roligt men helt klart dumt av mig att spela omaha när jag inte behärskar regler så väl.

 

Varför skulle jag ljuga, vad skulle jag tjäna på det ?

 

En stor orsak till att jag spela var just att det är påsk för att i min kultur så brukar vi spela om pengar på storhelger, visst inga stora pengar men något vi brukar göra.

 

Mitt oflyt måste ju också dessutom släppa någon gång, alla har väl oflyt.

Efter korsfästelsen så kommer uppståndelsen.

 

3 Starka skäl till jag vill sluta.

 

1. Familjen

 

2. Går med förlust

 

3. Även när jag vinner så mår jag dåligt av att ha tagit någon annans pengar då jag är döpt kristen och försöker följa den kristna läran. Jag kanse förstör för dennes familj som jag gör för min. Många av er tänker det är spelets regler och det klassiska utrycket att den som ger sig in i leken får leken tåla.

 

 

3 Starka skäl till att fortsätta

 

1. Älskar att spela poker ser det som hobby då jag vart allvarligt sjuk och har fysiska begräninskar som gör att jag inte orkar spela badminton i mer än 10 minuter typ. Det är konstigt för att vara jag då jag tränat kampsport i över 15 år men sluta med det för c:a 5 år sen. Så jag känner min kropp.

 

2. Får kickar av det

 

3. Vill bli bättre och utveckla mitt spel, så att jag kan lira på en lite högre nivå som 5/10 eller liknande.

 

Egentligen så är min 3 skäl till att fortsätta väldigt egoistiska men man lever ju bara en gång. Jag måste väl kunna unna mig jsälv något med då jag inte har samma fysik som förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar Omaha för att det inte är så tight. Vill ju vinna tillbaks det jag förlorat.
Du gör bäst i att inse att det är förlorat och att du helt enkelt aldrig kommer få tillbaka pengarna. De är borta och inte mer med det.

 

Orkar inte lägga tid på att fortsätta tjafsa med dig om du bör spela poker eller inte. Det är upp till dig, och det verkar som du själv faktiskt vet vad som gäller.

 

En stor orsak till att jag spela var just att det är påsk för att i min kultur så brukar vi spela om pengar på storhelger, visst inga stora pengar men något vi brukar göra.
Inte för att jag har någon som helst aning, men libanesisk kristen?

 

Dina starka skäl är förresten inte det minsta starka. Samtliga skäl uppfylls bättre av många andra, mer hälsosamma, aktiviteter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mår nästan dåligt när jag läser detta. Tror de flesta som läser dina inlägg här verkligen ser spelberoendet lysa igenom inläggen: "SvS är riggat", "Det kommer att vända snart". Du skyller dina torskar i Omahan ovan på att "många chansar" , tror du inte det är så att de faktiskt behärskar pottodds och visste vad de gjorde, bara väntade på tillfälle att ta dina pengar?

 

 

 

 

Jag spelar Omaha för att det inte är så tight. Vill ju vinna tillbaks det jag förlorat.

 

 

Jag har en agressiv spelstil där jag går allin på turn eller river. Det gör att jag kan vinna mycket eller förlora mycket. Alla vi har ju olika spelstil.

 

Att spela aggressivt påverkar variansen ja men du verkar tro att du spelar "rätt" och att det nog vänder snart. Visst kommer det vända i perioder men när man läser det du skriver får jag känslan av att du nog kommer fortsätta backa i längden.

Du avslutar med att säga "Alla har vi olika spelstil" som att "förklara" för alla oss som inte spelar som du vad som faktiskt kan hända... Inse fakta istället, det är du som har problem och vi som läser och försöker hjälpa faktiskt har bättre koll på det än du har.

 

Mitt oflyt måste ju också dessutom släppa någon gång, alla har väl oflyt.

Efter korsfästelsen så kommer uppståndelsen.

 

Du förnekar att du spelat dåligt och skyller bara på oflyt: ett typiskt tecken på spelberoende. Visst kan det vara oflyt men att skylla ifrån sig på oflyt visar att du helt missat vad poker är, variansen ingår i pokern.

Ring stödlinjen om du inte har gjort det, spärra dig själv 3 månader (om det känns för jobbigt med livstids avstängning eller ett års. Spela inte poker alls under den tiden och känn hur det faktiskt blir bättre.

 

3 Starka skäl till jag vill sluta.

 

1. Familjen

 

Det där ska väl vara starkt nog att krossa alla idéer om att fortsätta spela.

 

3 Starka skäl till att fortsätta

 

1. Älskar att spela poker ser det som hobby då jag vart allvarligt sjuk och har fysiska begräninskar som gör att jag inte orkar spela badminton i mer än 10 minuter typ. Det är konstigt för att vara jag då jag tränat kampsport i över 15 år men sluta med det för c:a 5 år sen. Så jag känner min kropp.

 

Nu vet jag inte vad det är för sjukdom men är det nåt som gör att du ALDRIG kommer kunna träna upp dig igen? Om inte, se som mål att träna upp dig igen.

 

 

2. Får kickar av det

 

Hitta nåt annat som ger kickar, typ att vinna en badmintonmatch mot polaren eller om du inte kan bli av med fysiska begränsningar: tv-spels matcher - Vad som helst som inte kostar pengar!

 

3. Vill bli bättre och utveckla mitt spel, så att jag kan lira på en lite högre nivå som 5/10 eller liknande.

 

Glöm det bara, snälla.

 

 

 

Hoppas du tar åt dig av det som skrivs här och slutar spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag har någon som helst aning, men libanesisk kristen?

.

 

Jag är Assyrier/Syrian ifrån Turkiet med född i Sverige. Libanesisk kristna kan vara Maroniter eller Assyrier/Syrianer same shit diffrent names bara.

 

Hjort gillar dig faktiskt för att du vill väl men jag är rätt envis. Jag menar om Fuat Can lyckats varför skulle inte vi andra kunna lyckats med :). Han verkar vara en rolig snubbe men han skulle knappast platsa in i mensa. Men jag diggar han skarpt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rammy// Jag hade en allsvarig sjukdom men vill inte gå in på det.

 

Jag vet vad potodds är men kan inte tillämpa det fullt ut.

 

Jag uppskattar verkligen Er hjälp och det värmer verkligen, speciellt vill jag tacka Hjort som såg till att jag stängde ner 3 pokersiter på 1 dag.

 

Det är svårt att bryta en vana när man drabbats av speldjävulen.

 

Men jag ska läsa inlägg och dagböcker här, ligga lågt ett tag och give it another try så får vi se. Jag har ingen BR ännu men kanse ska börja bygga en på nytt.

Fast under mer kontrollerade former, kanse för dagbok på det med.

 

Jag har ägnat 2 dagar på läsa i forumet och känner jag vill försöka en gång till och misslyckas jag på nytt så LOVAR att ringa 020-81 91 00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En eftertänksam analys säger att detta måste vara ett skämt - ett rätt raffinerat sådant.

 

 

Fan vad jag lackar på folk som dig och andra som tror att det är skämt. Har du inget konstruktiv att komma med så läs inte denna tråd.

 

Jag blir så less på folk som fäller så dumma kommentarer.

 

Vad i tjänar jag på att ljuga, svara mig ?

 

 

Hur vill du att jag ska bevisa det ?

 

Ska jag börja med att skicka kompior på mina lugnande, antidepressiv medecin, bankutdrag för att se hur mycket cash jag flytta ifrån ungarna och familje kassan ska jag lägga ut allt här ?

 

 

Ringa landstinget och be dom skicka ut min journaler för att du ska se att jag inte ljuger.

 

Det jag har gått igenom har du och jag hoppas att du aldrig ska behöva gå igenom samma sak som mig. Så snälla spara dina kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar Omaha för att det inte är så tight. Vill ju vinna tillbaks det jag förlorat.

 

Nej jag anser inte att jag spelat fel på SvS där de delar ut kåkar på löpande band samt fyrtal. Om du sitter med AK och träffar ett set i A skulle inte du fortsätta betta och ställa motståndaren allin ?

 

Jag har en agressiv spelstil där jag går allin på turn eller river. Det gör att jag kan vinna mycket eller förlora mycket. Alla vi har ju olika spelstil.

 

Du kanse har rätt att jag inte ska ägna mig åt poker men jag tycker fortfarnde det är roligt men helt klart dumt av mig att spela omaha när jag inte behärskar regler så väl.

 

Varför skulle jag ljuga, vad skulle jag tjäna på det ?

 

En stor orsak till att jag spela var just att det är påsk för att i min kultur så brukar vi spela om pengar på storhelger, visst inga stora pengar men något vi brukar göra.

 

Mitt oflyt måste ju också dessutom släppa någon gång, alla har väl oflyt.

Efter korsfästelsen så kommer uppståndelsen.

 

3 Starka skäl till jag vill sluta.

 

1. Familjen

 

2. Går med förlust

 

3. Även när jag vinner så mår jag dåligt av att ha tagit någon annans pengar då jag är döpt kristen och försöker följa den kristna läran. Jag kanse förstör för dennes familj som jag gör för min. Många av er tänker det är spelets regler och det klassiska utrycket att den som ger sig in i leken får leken tåla.

 

 

3 Starka skäl till att fortsätta

 

1. Älskar att spela poker ser det som hobby då jag vart allvarligt sjuk och har fysiska begräninskar som gör att jag inte orkar spela badminton i mer än 10 minuter typ. Det är konstigt för att vara jag då jag tränat kampsport i över 15 år men sluta med det för c:a 5 år sen. Så jag känner min kropp.

 

2. Får kickar av det

 

3. Vill bli bättre och utveckla mitt spel, så att jag kan lira på en lite högre nivå som 5/10 eller liknande.

 

Egentligen så är min 3 skäl till att fortsätta väldigt egoistiska men man lever ju bara en gång. Jag måste väl kunna unna mig jsälv något med då jag inte har samma fysik som förr.

 

Man kan inte träffa set med AK. Och ja, jag skulle kunns folda AK på aaxxx bräda om jag mistänker att jag är slagen.

 

5/10? när jag läser det här har jag mycket svårt att tro att du enns skulle vara vinnande på nl25 lägg ner nu!

 

Ursäkta mitt hårda ordval, men det står att det inte är någon tycka synd om mig tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om ingen tror på mig. Det sporrar mig ännu hårdare att bevisa att ni har fel. Varför skulle inte jag lyckas med bättra mitt spel ?

 

Är jag dummare än genomsnitt människan ?

 

Jag är en IDIOT det kan jag erkänna för att jag tar av barnen pga av mitt beroende. Det ska jag sluta med som sagt bankdosan kommer jag ge till min fru. Så jag kommer inte spela fram till löning.

 

Jag ska börja med att analysera mitt spel, för jag erkänner att jag spelar dåligt och har en förkärlek till sekvenskort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om ingen tror på mig. Det sporrar mig ännu hårdare att bevisa att ni har fel. Varför skulle inte jag lyckas med bättra mitt spel ?

 

Är jag dummare än genomsnitt människan ?

 

Jag är en IDIOT det kan jag erkänna för att jag tar av barnen pga av mitt beroende. Det ska jag sluta med som sagt bankdosan kommer jag ge till min fru. Så jag kommer inte spela fram till löning.

 

Jag ska börja med att analysera mitt spel, för jag erkänner att jag spelar dåligt och har en förkärlek till hålkort.

 

Vilka "hålkort" syftar du på?

Ja nu står det klart för även mig att det var ett skämt, haha välldigt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry mena sekvens kort. Vill inte att mitt spela ska analyseras.

Det är inte vad tråden handlar om. Jag får fortsätta att läsa på forumet.

 

Jag får titta mer på hur andra har lyckats sluta spela. Jag ville bara ha tips av någon som lyckats med det. Det var det som var meningen med tråden.

 

Inte att bli hånad av spelare som hampolito som bara plussar.

 

Ursäkta jag finns till!

 

Admin lås tråden, jag pallar inte mer. Orkar inte med dessa s.k vinnande spelares kommentarer. Mitt självförtroende är ännu mer kört i botten nu än innan jag skapa tråden. Man råkar säga fel och så kallas man för skämt!

 

Jag skrev att man inte ska tycka synd om mig, INTE HÅNA MIG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om jag skulle få sitta i position på alla händer skulle jag aldrig spela poker på Xanor, som du säger att du tar. Allt du skrivit om poker (vilket faktiskt varit ganska snurrigt) makes sence när du skriver att du tar det. Lägg ner pokern helt och hållet, åtminstone tills du är färdig med din medicinering!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om jag skulle få sitta i position på alla händer skulle jag aldrig spela poker på Xanor, som du säger att du tar. Allt du skrivit om poker (vilket faktiskt varit ganska snurrigt) makes sence när du skriver att du tar det. Lägg ner pokern helt och hållet, åtminstone tills du är färdig med din medicinering!!

 

Jag vet är inte riktigt i balans så jag har svårt för uttrycka mig i tal och skrift pga medecinering. Allt jag skriver kan verka snurrigt. Jag har koncentrations svårigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om ingen tror på mig. Det sporrar mig ännu hårdare att bevisa att ni har fel. Varför skulle inte jag lyckas med bättra mitt spel ?

 

Du kommer säkerligen kunna bättra på ditt spel men du är helt enkelt inte spelteoretiskt lagd. Du säger att du spelar ”helt rätt” och i nästa inlägg skriver du att du inte ens kan tillämpa pottodds fullt ut. Vad säger det dig om du tänker efter? Tror du verkligen att du kan föra ett optimalt spel?

 

Är jag dummare än genomsnitt människan ?

 

Du är antagligen inte dummaren än genomsnittet, nej. Det som skiljer dig från genomsnittsspelaren är att du befinner dig i ett sjukdomstillstånd. Du är spelberoende och jag tycker definitivt inte att du skall göra några nya försök att bygga rulle. Depressionen i sig gör att du inte borde spela alls och ditt spelberoende ovanpå det gör det hela än mer katastrofalt.

 

Alla argument du lägger fram, ”nästa gång ska jag bli tightare”, ”nästa gång ska jag spela mer behärskat” osv är klassiska spelmissbrukarmantran.

 

Du måste lägga ner helt och du behöver hjälp. Du ska sluta att läsa på pokerforum. Du har liksom ingen logik i dina tankar. Du läste om TexasLimitKing och blev sugen... Var det så smart att överhuvudtaget gå in här då?

 

Du är så djupt inne i din depression och ditt spelmissbruk att jag knappast tror att du verkligen kommer att ta till dig något av det vi skriver så snälla, ring stödlinjen IDAG! Jag garanterar att du inte kommer att ångra det om ett år.

 

EDIT: För övrigt måste jag bara kommentera din kristna tro. Du är verkligen ingen sann kristen och du vet troligen inte ens vad läran går ut på. Du har helt missat budskapet. Ganska extremt om man betänker vilken bakgrund du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez//Vad vet du om min bakgrund, jag har aldrig nämt det ?

 

Jag skickades på kristen läger som barn för att jag var busig.

 

Så jag har det kristna inom mig. Jag sa aldrig att jag lever som en kristen utan är döpt som en kristen. Om jag nu skulle vara frälst så hade jag inte spelat. Jag har det kristna i bakhuvudet hela tiden, men du glömmer bort att speldjävulen har också stor makt.

 

Hur går det med ditt spelande då ?

Ursäkta frågan men jag är nyficken.

 

Jag ska ringa när jag samlat lite mer mod, blir det inte idag så blir det imorron.

Det kostar ju inget att ringa och lyckas man få hjälp på köpet så är det en bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...