Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
HAHA. dessutom har någon lurat i honom att man kan få 5dollar per miljon playmoneychips man tjänat.

Det finns, tro det eller ej, folk som betalar för playmoneychips. Dock har jag ingen aning om det ligger på $5/miljon eller nåt helt annat.

Postad

haha bara jag som läst vidare, där en annan kille försöker resonera fram att playmoney spelare skulle äga ut real money spelare I turnering:-P

Killen försökte sen framhäva att tack vare ett bra jobb så måste han vara en riktigt bra pokerspelare (inte konstigt att jag är så dålig på poker:-( )

Postad
Nästan lika meningslöst som att spela om play money chips...

För vissa kanske det inte är meningslöst utan bara ett kul spel, med din inställning så är alltså alla spel utan pengar meningslösa?

Tror det fortfarande finns många som bara ser poker som ett kul spel och inte vill ha pengar inblandade

Jag spelar gärna Scrabble,monopol m.m....och dom spelar jag utan pengar..har inte tänkt på att det var meningslöst...

Postad

Varför är det så konstigt att man kan köpa playmoney? Innan poker blev stor så spelade de flesta med just playmoney. Fanns ju pokersajter som gav $50 för 5 miljoner playmoney marker.

Ibland var det tajtare spel på playmoney bord än vad det var på NL25.

Nu för tiden tror jag inte man kan få såld på playmoney, innan kunde man köpa o sälja på e-bay =)