jaroiten Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Vad fan är detta? Andra gången ikväll som jag ser en ca 1 sek reklamsnutt med denna url. Men när man försöker nå sidan står det enbart THIS DOMAIN HAS BEEN REVOKED Någon som kommit in på sidan och i så fall kan ta lite screens och posta här? Nä, skämt å sido, vad är detta för en sida/reklam? Tilläggas bör kanske att jag senast såg snutten i pausen mellan Chelsea-Valencia på TV6 och tror även jag såg den i första periodpausen mellan LHC-MODO. MVH TOMTILTSSON Citera
Albert Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Om man kollar i källkoden så hittar man den här http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0553351389/nunames/ om det nu kan ge någon ledtråd Citera
Verbal__Kint Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Vad fan är detta? Andra gången ikväll som jag ser en ca 1 sek reklamsnutt med denna url. Men när man försöker nå sidan står det enbart THIS DOMAIN HAS BEEN REVOKED Någon som kommit in på sidan och i så fall kan ta lite screens och posta här? Nä, skämt å sido, vad är detta för en sida/reklam? Tilläggas bör kanske att jag senast såg snutten i pausen mellan Chelsea-Valencia på TV6 och tror även jag såg den i första periodpausen mellan LHC-MODO. MVH TOMTILTSSON Staahla har rätt. Reagerade också som fan innan jag såg att P: et var ett B. Djävligt fyndigt IMO Citera
Recommended Posts