Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

100$+9$ SnG

Holdem Single Tournament No Limit $200 - 2007-04-03 14:38:43 (ET)

Table: 12767824 (Real Money) Seat #9 is the dealer

Seat 2 - MRALMIGHTY ($2160 in chips)

Seat 4 - M_OZ99 ($2420 in chips)

Seat 5 - BIGDOGPCKT5S ($1635 in chips)

Seat 7 - AND2EAST ($1970 in chips)

Seat 9 - MCGC11 ($5315 in chips)

MRALMIGHTY - Posts small blind $100

M_OZ99 - Posts big blind $200

*** POCKET CARDS ***

Dealt to MRALMIGHTY [7c 7d]

BIGDOGPCKT5S - All-In(Raise) $1635 to $1635

AND2EAST - Folds

MCGC11 - Calls $1635

MRALMIGHTY - ??

Fold eller All-in är väl frågan.

BIGDOGPCKT5S har jag spelat rätt mycket med, han är en väldigt duktig på turneringar, antagligen proffs. Han skulle förmodligen ställa med de flesta Ess, KQ, KJ, Alla pockets och kanske lite till. Han har nu närmast ställt ca. en gång per varv så hans image är väl inte precis tight.

Detta är den första SnG jag spelar mot så jMCGC11ag vet ej så mycket om honom. Men han verkar inte vara så värst bra dock ingen megafisk heller, dvs ganska standard spelare på den här nivån. Jag är ganska säker på att han skulle ha ställt med ett bättre pocket... fast med AA och KK är jag lite osäker då jag sett liknande typer av spelare bara syna för att inte skrämma bort andra.

Så med den infon jag hade ansåg jag att det var stor chans att jag ledde, kanse upp till 70% chans tom. Men är jag i tillräcklig chip-nöd så jag borde ta chansen? Jag är väl troligast upp mot 3-4 överkort. Har över 2000 ifall jag lägger.

Postad
100$+9$ SnG

Holdem Single Tournament No Limit $200 - 2007-04-03 14:38:43 (ET)

Table: 12767824 (Real Money) Seat #9 is the dealer

Seat 2 - MRALMIGHTY ($2160 in chips)

Seat 4 - M_OZ99 ($2420 in chips)

Seat 5 - BIGDOGPCKT5S ($1635 in chips)

Seat 7 - AND2EAST ($1970 in chips)

Seat 9 - MCGC11 ($5315 in chips)

MRALMIGHTY - Posts small blind $100

M_OZ99 - Posts big blind $200

*** POCKET CARDS ***

Dealt to MRALMIGHTY [7c 7d]

BIGDOGPCKT5S - All-In(Raise) $1635 to $1635

AND2EAST - Folds

MCGC11 - Calls $1635

MRALMIGHTY - ??

Fold eller All-in är väl frågan.

BIGDOGPCKT5S har jag spelat rätt mycket med, han är en väldigt duktig på turneringar, antagligen proffs. Han skulle förmodligen ställa med de flesta Ess, KQ, KJ, Alla pockets och kanske lite till. Han har nu närmast ställt ca. en gång per varv så hans image är väl inte precis tight.

Detta är den första SnG jag spelar mot M_OZ99 så jag vet ej så mycket om honom. Men han verkar inte vara så värst bra dock ingen megafisk heller, dvs ganska standard spelare på den här nivån. Jag är ganska säker på att han skulle ha ställt med ett bättre pocket... fast med AA och KK är jag lite osäker då jag sett liknande typer av spelare bara syna för att inte skrämma bort andra.

Så med den infon jag hade ansåg jag att det var stor chans att jag ledde, kanse upp till 70% chans tom. Men är jag i tillräcklig chip-nöd så jag borde ta chansen? Jag är väl troligast upp mot 3-4 överkort. Har över 2000 ifall jag lägger.

Väldigt förvirrat... Det är väl MCGC11 som synar? Men var hittar du en eventuell syn här?:shock: