Gå till innehåll

Hur får jag snabbast ut mina pengar till bank?


Recommended Posts

Föreslår moneybookers, men det blir antagligen en del merjobb om du inte gjort insättning via dom eftersom få sajter tillåter uttag om man inte gjort insättning den vägen tidigare.

Neteller lämpar sig inget bra för stora uttag pga 1,9% av uttaget avgiften.

 

Tack för tipset!

 

Har aldrig använt moneybookers, informera mig gärna.

 

Men det borde väl funka att köra sajt - netteller - moneybookers - bank?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moneybookers har kalasbra avgifter. Att plocka ut till sitt bankkonto kostar 16spänn oavsett belopp. De växlar $ till SEK till kursen 6.905 just nu (så får ni räkna ut vad det blir i avgift jämfört med "officiell" växlingskurs. Säkert inte högre än vad banken annars skulle gjort). Är mycket nöjd...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar smussla pengarna via neteller till pp och därefter välja återbetalning. Då brukar jag ha pengarna på kontot efter 2 - 3 arbetsdagar.

Mycket snabbt och smidigt måste jag säga.

Funderar dock på att skaffa netellers uttagskort, blir mer avgifter men smidigare då man har direkt tillgång till ens pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar smussla pengarna via neteller till pp och därefter välja återbetalning. Då brukar jag ha pengarna på kontot efter 2 - 3 arbetsdagar.

Mycket snabbt och smidigt måste jag säga.

Funderar dock på att skaffa netellers uttagskort, blir mer avgifter men smidigare då man har direkt tillgång till ens pengar.

 

Jo så ha jag också gjort förut men jag får max sätta in 10k i månaden hos pp och nu ska jag ta ut mer.

 

Jag tar och prövar moneybookers. Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...