ParbetDavid Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Hej, Jag kommer att vara Parbets personliga kontakt här på POKERFORUM.nu och svara på alla de frågor som rör vår närvaro och våra erbjudande här. Jag har privat varit medlem här i ca tre år och hoppas det ska hjälp mig att förstå vad POKERFORUM.nu vill ha och behöver. Har ni vanliga frågor rekommenderar jag i första hand support@parbet.com, där ni kan få svar på både svenska och engelska. Mail på engelska kan dock oftast besvaras snabbare. Känner ni att ni behöver mer personlig hjälp eller att supporten inte kan hjälpa er så kontakta mig så ska jag göra mitt bästa för att lösa problemet eller se till att rätt person får er fråga. Glöm inte att hålla utkik efter våra erbjudande i gruppen. Mvh, Parbet-David Citera
mgps Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Hej, Jag kommer att vara Parbets personliga kontakt här på POKERFORUM.nu och svara på alla de frågor som rör vår närvaro och våra erbjudande här. Jag har privat varit medlem här i ca tre år och hoppas det ska hjälp mig att förstå vad POKERFORUM.nu vill ha och behöver. Har ni vanliga frågor rekommenderar jag i första hand support@parbet.com, där ni kan få svar på både svenska och engelska. Mail på engelska kan dock oftast besvaras snabbare. Känner ni att ni behöver mer personlig hjälp eller att supporten inte kan hjälpa er så kontakta mig så ska jag göra mitt bästa för att lösa problemet eller se till att rätt person får er fråga. Glöm inte att hålla utkik efter våra erbjudande i gruppen. Mvh, Parbet-David ok, hur många inloggade en vardagskväll? Citera
ParbetDavid Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 Vi har ca 3000 aktiva spelare på kvällarna. De flesta brukar kunna hitta spel. Citera
Freddie_swed Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Parbet är en bra sida! Stor variation av dåliga och bra spelare. Borde dock ha bättre och fler freerolls! Citera
Recommended Posts